TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Garsus viešbučių tinklas pastebėjo Lietuvą

2014 01 24 6:00
Šalia Pavilnių parko įsikūręs naujas ekonominės klasės viešbutis „Campanile Vilnius Airport Hotel“ jau atvėrė duris. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Prancūzų milžinė viešbučių grupė „Louvre Hotels Group“ jau abiem kojomis įžengė į Lietuvos rinką. Vilniuje įsikūręs vienintelis šios grupės valdomo tinklo viešbutis „Campanile“ Baltijos šalyse šiais metais sulaukė pirmųjų svečių.

Šalia Pavilnių parko įsikūręs ir nuo Minsko plento matomas naujas ekonominės klasės viešbutis „Campanile Vilnius Airport Hotel“, valdomas lietuviškos bendrovės „Kreta“. Viešbučio statybai ši bendrovė gavo europinę paramą - pagal priemonę „Turizmo paslaugų/produktų įvairovės plėtra ir turizmo paslaugų kokybės gerinimas“ jai skirta 4,652 mln. litų Europos Sąjungos lėšų. Bendra projekto vertė – 9,304 mln. litų.

Viešbučio statybos darbus baigti ir jo durys atvertos šiek tiek vėliau, nei planuota - praėjusių metų pabaigoje, o šiemet jau sulaukta pirmųjų svečių, daugiausia iš šalių kaimynių. „Sausio mėnuo gal nėra pats geriausias laikas pradėti veiklą, nes tai Lietuvoje ne sezono metas. Tačiau svečių jau turime, sulaukėme ir pirmų gerų atsiliepimų. Svečiai labai nustebinti tiek viešbučio dizaino, tiek kambarių, pusryčių kokybės“, - pasakojo naujojo viešbučio generalinė direktorė Inga Grajauskienė. Anot jos, apie viešbutį dar garsiai neskelbta, mat laukta, kol baigsis atostogų metas. Aktyviau viešintis planuojama pradėti vasario pradžioje.

Yra ir erdvė palapinėms

Ekonominės klasės viešbutyje yra 92 kambariai, konferencijų salės, restoranas ir baras, šalimais taip pat įrengtas visus metus veiksiantis kempingas, kuriame paruošta 11 vietų kemperiams bei erdvė palapinėms. I.Grajauskienės teigimu, iš kitų ekonominės klasės viešbučių taip pat išsiskiriama ne ekonominės klasės pusryčiais, nemokamo bevielio interneto prieiga, didele automobilių stovėjimo aikštele ir „žaliąja“ energija, mat šildymo ir vėdinimo sistemos naudoja geoterminę energiją.

Bendrovės paraiškoje gauti ES paramą teigiama, kad kompleksas bus lankomas grupių, pritrauks lankytojų į gretimose teritorijose projektuojamus poilsio centrus ir bus sudedamoji Pavilnių regioninio parko plėtros dalis. Planuojama, kad sukurtas turizmo objektas per 3 metus po projekto įgyvendinimo pritrauks 60 tūkst. lankytojų, jame bus sukurtos 7 naujos darbo vietos.

„Įgyvendintas projektas ir jo metu sukurta turizmo infrastruktūra prisidės prie Lietuvos atvykstamojo ir vietos turizmo skatinimo, prisidės prie palankesnių turistinės klasės apgyvendinimo ir aktyvaus poilsio sąlygų Lietuvoje sukūrimo. Įmonė tikisi, kad projekto įgyvendinimas prisidės prie turizmo paslaugų sezoniškumo mažinimo bei turistų viešnagės Lietuvoje laiko ilginimo“, - nurodoma oficialioje ES struktūrinės paramos svetainėje.

Priemone „Turizmo paslaugų/produktų įvairovės plėtra ir turizmo paslaugų kokybės gerinimas“ siekiama skatinti privačių juridinių asmenų investicijas į turizmą ir prisidėti prie atvykstamojo bei vietos turizmo skatinimo ir tam tinkamai naudoti gamtos išteklius, kultūros paveldą ir sukurti palankesnes aktyvaus poilsio sąlygas.

Planuojama tolesnė plėtra

Viešbučių grupė „Louvre Hotels Group“, kuriai priklauso „Campanile“, anksčiau yra skelbusi savo ketinimus artimiausiu metu Vilniuje atidaryti du viešbučius, o vėliau plėstis ir į Kauną bei Klaipėdą. Grupės plėtros vadovo Matthieu Evrardo teigimu, Lietuva kartu su Ukraina grupės planuose yra įvardytos kaip naujos rinkos, kurios leis vykdyti plėtrą į Rytų Europą. Taip pat žadama 30 proc. išplėsti savo viešbučių tinklą Lenkijoje. Šie viešbučiai, anot jo, leis įtvirtinti savo pozicijas kaip vieno iš aktyviausių ir dinamiškiausių viešbučių tinklų.

„Kiek žinau, „Louvre Hotels Group“ neabejotinai planuoja investicijas tiek visoje Rytų Europoje, tiek Baltijos šalyse, tiek Lietuvoje. Baltijos regione nėra labai daug tarptautinio lygio ekonominės klasės viešbučių, o jų poreikis yra gana didelis“, - sakė I.Grajauskienė. Ji neatmetė, kad Lietuvoje gali išdygti ir daugiau šios grupės viešbučių.

„Louvre Hotels Group“ apima daugiau kaip 1100 prekės ženklų „Premiere Classe“, „Campanile“, „Kyriad“, „Tulip Inn“, „Golden Tulip“ ir „Royal Tulip Luxury Hotels“ viešbučių, kurių klasė svyruoja nuo vienos iki penkių žvaigždučių 43 šalyse. Grupės ištakos siekia 1976 metus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"