TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Geriausią reputaciją turi MAXIMA LT

2013 05 21 10:51
Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Geriausią reputaciją turinčių įmonių reitingo viršūnėje trečius metus iš eilės išlieka mažmeninės priemonės tinklas MAXIMA LT. Antroje vietoje liko gėrimų gamintojas „Švyturys-Utenos alus“ ir trečiąją pakilo bankas „Swedbank“.

Viešųjų ryšių ir komunikacijos konsultacijų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ kartu su rinkos tyrimų bendrove „Spinter tyrimai“ atliko kasmetinį Lietuvos bendrovių reputacijos tyrimą.

2013 m. pavasarį vykdytos reprezentatyvios apklausos metu Lietuvos gyventojų buvo prašoma įvardyti, kuri įmonė, jų nuomone, šiuo metu turi geriausią reputaciją. Daugiausia apklaustųjų trečius metus iš eilės geriausią reputaciją turinčia įmone įvardijo mažmeninės prekybos tinklą MAXIMA LT (8 proc. respondentų). Aukščiausiose tyrimo pozicijose jau šeštus metus išlieka gėrimų gamintoja „Švyturys–Utenos alus“ (2-a vieta, 5,1 proc.). Į trečiąją vietą iš devintosios per metus pakilo finansines paslaugas teikiantis „Swedbank“ (3,8 proc.).

Geriausios reputacijos dešimtuko viduryje rikiuojasi labai panašius rezultatus pasiekusios įmonės: „Bitė Lietuva“ (3 proc.), „Kalnapilis“ (3 proc.), „Iki“ (2,9 proc.), „Tele2“ (2,9 proc.), Teo LT (2,7 proc.) ir „Omnitel“ (2,7 proc.). Reputacijos indekso dešimtojoje vietoje pirmą kartą atsidūrė „Rokiškio sūris“ (2 proc.).

„Kaip ir kasmet, atlikome reprezentatyvų šalies gyventojų tyrimą. Apklausėme daugiau nei 1000 gyventojų 65 atrankiniuose taškuose, išdėstytuose visoje Lietuvoje. Gauti rezultatai rodo, kad bendrovių reputacija gyventojų akyse mažai keičiasi, geriausią reputaciją turinčios bendrovės ją išlaiko ir toliau. MAXIMA LT ir „Švyturys – Utenos alus“, gyventojų nuomone, kiek labiau išsiskiria, o toliau einančių bendrovių reputacijos vertinimo rezultatai labai panašūs“, – teigė apklausą atlikusios bendrovės „Spinter tyrimai“ vadovas Ignas Zokas.

„Reputacijos indeksas rodo vėl stiprėjančias telekomunikacijos ir bankų sektoriaus įmonių pozicijas. Tačiau stabiliai aukštą gyventojų pasitikėjimą toliau išlaiko gėrimų gamintojai ir prekybos tinklai. Lyginant visų, nuo 2006 metų atliktų tyrimų rezultatus, galima matyti, kad indekse išlieka mažai kintantis įmonių branduolys. Laiku pradėtos ir nuosekliai tęsiamos įmonių investicijos į reputaciją, socialinės atsakomybės veiksmus sukuria ilgalaikį poveikį ir išlaiko aukštą vartotojų pasitikėjimą“, – tyrimo rezultatus komentuoja „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius Jonas Blinstrubas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"