TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Globalizacija prarijo lietuvišką kilmę

2010 08 19 0:00
Lietuviško jūrų laivininkystės pavadinimo santrumpos "DFDS Lisco" ant keltų nebeliks.
Nuotrauka: ©"Lietuvos žinios"

Rugpjūtį elektroninėje erdvėje pristatomas atnaujintas "DFDS Seaways" ženklas, po savo sparnu priglaudęs visas Danijos jūrų laivininkystės linijas. Lietuviško jūrų laivininkystės pavadinimo santrumpos "DFDS Lisco" ant keltų nebeliks.

Šiaurės Europos regione stipriausia Danijos jūrų laivininkystės grupė DFDS keičia įvaizdį - atsisako antrinių įmonių gausos. Kol kas rinkoje sumažėjo tik pavadinimų, o pačių įmonių sujungimo procedūrų terminai dar nenustatyti.

Supaprastina struktūrą

Birželio pabaigoje Europos Komisija leido DFDS baigti dar prieš pusmetį pradėtą strateginį verslo integracijos sandorį ir iš laivybos holdingo "AP Moller-Maersk" perimti padalinį "Norfolkline", kurio keltai kursuoja tarp žemyninės Europos ir Didžiosios Britanijos. Paskui DFDS iškart paskelbė supaprastinanti įmonių grupės valdymą ir struktūrą. Pirmiausia per mėnesį, kaip buvo sutarta liepos 12 dieną perėmus Didžiosios Britanijos linijas, pakeistas logotipas ant "Norfolkline" keltų. Lietuvos jūrų laivininkystės pavadinimo santrumpos "DFDS Lisco" ant 6 keltų taip pat nebebus. Danai nusprendė mažinti antrinių įmonių reikšmę ir DFDS grupėje palikti tik du pavadinimus: "DFDS Seaways" ir "DFDS Logistics".

Informacijos apie Lietuvos laivybos operatoriaus veiklą ieškantiems klientams pereinamuoju laikotarpiu internete nurodytas paaiškinimas - "buvusi "DFDS Lisco". Šis pavadinimas buvo įregistruotas 2006-aisiais, pasibaigus terminui, per kurį DFDS atliko 2001 metais privatizuotos Lietuvos jūrų laivininkystės (angliško pavadinimo santrumpa - "Lisco") veiklos reformą.

Numatyta ir organizacinių laivybos pakeitimų. DFDS keltai Klaipėdos uoste telkiami į vieną vietą. Nuo rugpjūčio 19 dienos 4 denių krovininis keltas "Tor Corona", 1 ar 2 kartus per savaitę maršrutu Kopenhaga-Fredericija-Arhusas plaukiantis į Daniją, švartuosis Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos perkėlos terminale. Anksčiau jis plaukdavo į Klaipėdos konteinerių terminalą.

2007 metais pastatytas ir Jungtinėje Karalystėje registruotas modernus keltas "Tor Corona" priklauso antrinei įmonei "DFDS Tor line" - jos pavadinimo rinkoje taip pat nelieka. "DFDS Lisco" yra šio laivo agentė Klaipėdoje.

Mišraus tipo "DFDS Lisco" ro-ro keltai, skirti kroviniams ir keleiviams plukdyti, jungia Klaipėdą su Vokietija ir Švedija. Jie išvyksta 7 kartus per savaitę iš abiejų pusių.

Vadovaus lietuvis

Kad Lietuvos bendrovė dar stipriau jungiama prie pagrindinės kompanijos, gali rodyti tai, jog ją valdyti vėl patikėta lietuviams. Nuo rugpjūčio 16 dienos "DFDS Lisco" vadovo pareigas pradėjo eiti Jonas Nazarovas, iki tol dirbęs įmonės finansų direktoriumi. Buvęs bendrovės vykdomasis direktorius ir DFDS grupės viceprezidentas Andersas Refshgardas, dirbęs Klaipėdoje 4 metus, atšauktas į Daniją rūpintis kitais kompanijos reikalais.

Paklaustas, kaip DFDS valdyba motyvavo paskyrimą ir kokie pokyčiai daromi įmonėje, J.Nazarovas LŽ sakė: "Šiuo metu vykstanti DFDS ir "Norfolkline" integracija lemia naujos DFDS A/S valdymo struktūros pasikeitimus. Mano paskyrimas "DFDS Lisco" ("DFDS Seaways" kol kas - prekės ženklas) generaliniu direktoriumi susijęs būtent su šiais pokyčiais. Dviejų kompanijų integracija, praplėstas linijų tinklas, padidėjęs naujosios DFDS pajėgumas ir klientų aptarnavimo galimybės reikalauja adaptuoti bendrovės valdymą naujiems tikslams ir uždaviniams. Dabar vykdomi pokyčiai reiškia valdymo struktūros optimizavimą. Šiuo metu naujosios struktūros projektavimas dar tebevyksta, todėl apie kitus pasikeitimus kalbėti ankstoka."

J.Nazarovas teigė, jog pakeitus rinkos ženklo pavadinimą į "DFDS Seaways", įmonės "DFDS Lisco" funkcijos iš esmės nesikeis. "Bendrovė ir toliau liks laivų savininkė. Kaip ir anksčiau, rūpinsimės ro-ro kroviniais, plukdysime keleivius. O keisdami kelto "Tor Corona" švartavimo vietą tikimės optimizuoti savo veiklą ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Šiuo metu jokių ypatingų laivybos pasikeitimų greičiausiai nebus. Bendrovė nuolat stebi rinką, verslo aplinką, todėl visada yra pasirengusi atitinkamai reaguoti į vykstančius pokyčius", - kalbėjo J.Nazarovas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"