TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Greitojo maisto lietuviai nevengia

2014 12 01 6:00
LŽ archyvo nuotrauka

Nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „Socio Research Centre“ atliktos apklausos duomenimis, lietuviai rinkdamiesi kur pietauti, daugiausiai dėmesio kreipia į skanų maistą (90 proc. apklaustųjų), taip pat – maisto patiekimą (88 proc.) ir produktų kokybę (86 proc.). Tuo tarpu kainos svarba renkantis užkandinę tautiečiams yra ketvirtoje vietoje (beveik 86 proc.).

„Hesburger“ bei „McDonalds“ yra dažniausiai spontaniškai minimi greitojo maisto tinklai Lietuvoje. Kiek rečiau apklaustieji minėjo „Čili pica“, kebabines, „KFC“, „Express Pizza“ ir kitas užkandines. Didžiausias restoranų tinklas Baltijos šalyse bei Suomijoje „Hesburger“ jau kelerius metus iš eilės išlieka lyderis lojalių klientų tarpe. Tinklo restoranuose bent kartą per mėnesį apsilanko 11-12 proc. minėtų lankytojų.

Nuolat spartėjantis gyvenimo tempas, darbų kiekis priverčia susimąstyti ir apie pietų patiekimo greitį (82 proc. apklaustųjų).

“Akivaizdu, kad dėl didelio užimtumo darbo metu bei trumpų pertraukų mokymo įstaigose dauguma pietums gali skirti labai mažai laiko. Į tai atsižvelgdami visuose savo restoranuose siekiame klientams suteikti galimybę papietauti greitai ir kokybiškai bei maistingai. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad einame teisingu keliu”, - teigia Ieva Salmela “Hesburger” plėtros direktorė.

Remiantus tyrimu, matyti, kad lyginant su pernai, išaugo “Hesburger” norinčių greitai papietauti šeimų skaičius. Restoranų tinklas gali pasiūlyti valgiaraštį ne tik suaugusiems, bet ir specialų – vaikams. Net 25 tinklo restoranai Baltijos šalyse mažuosius kviečia žaisti šalia įrengtose lauko ar vidaus žaidimų aikštelėse, penkios iš kurių yra Lietuvoje. Šie du aspektai itin patrauklūs šeimoms, kadangi tėvai gali atsipalaiduoti ir ramiai užkąsti, o vaikai smagiai praleisti laiką žaidimų aištelėje.

„Socio Uuringukeskus” apklausa tyrė populiariausias maitinimo įstaigas Lietuvoje: „McDonalds”, „Hesburger”, „Cili pica”, kebabines, „KFC”, „Express Pizza”, „CanCan Pizza”, „Charlie Pizza”, „Delano”, „Statoil” ir kitas, iš viso 15 prekės ženklų. Tyrimas vyko 10–yje apskričių: Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Marijampolės, Panevežio, Šiaulių, Tauragės, Telšių, Utenos bei Vilniaus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"