TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Gyventojai šluoja bilietus į renginius

2007 08 23 0:00

Pastebima, kad šalyje nuperkama vis daugiau bilietų į koncertus ir kitus renginius. Bilietus platinančios bendrovės džiaugiasi padidėjusia apyvarta, nes šiais metais jų pardavė daugiau negu pernai.

Bendrovė "Bilietai Lt" per 7 šių metų mėnesius išplatino daugiau kaip 300 tūkst. bilietų, arba 50 tūkst. daugiau negu per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Įmonės rinkodaros vadovė Dovilė Žukauskaitė LŽ teigė, jog žiūrint į pardavimo statistiką galima sakyti, kad lietuviai skiria daugiau dėmesio įvairiems renginiams - tiek laiko, tiek pinigų atžvilgiu.

"Lyginant finansines išlaidas, kurias žmonės skiria koncertams, teatrams ir kitiems renginiams, matyti akivaizdus skirtumas. Dėl paklausos daugėja didelių koncertų, kurių bilietai kainuoja 100-200 litų. Tačiau salės vis tiek beveik visada būna sausakimšos", - sako D.Žukauskaitė.

Bendrovės bilietų pardavimo rekordas iki šiol priklauso praėjusiais metais mūsų šalyje viešėjusiam atlikėjui Eltonui Johnui. Tuomet per vieną dieną buvo nupirkta per 10 tūkst. bilietų už daugiau kaip milijoną litų.

Kitos Lietuvoje bilietus platinančios įmonės "Tiketa" vadovas Ernestas Kačerauskas teigia, jog šalies gyventojai vis dažniau bilietus įsigyja internetu, užuot stovėję eilėse prie kasų. "Faktas, kad 100 tūkst. lankytojų perka ar planuoja pirkti bilietus internetu, rodo, jog virtualieji bilietų pardavimo būdai tampa vis rimtesniais konkurentais tradicinei prekybai per kasas. Kryptingai judame prie pasaulinės tendencijos didžiąją dalį bilietų prekybos perkelti į internetą", - LŽ sakė "Tiketos" generalinis direktorius.

Anot jo, Jungtinėse Amerikos Valstijose internetu parduodama per 90 proc. visų bilietų. Šiuo metu internetu įsigyjama ir rezervuojama apie 50 proc. visų "Tiketos" platinamų bilietų.

"Pastebime tendenciją, kad pirmą bilietą internetu pabandę gauti renginių lankytojai šia paslauga naudojasi ir antrą sykį. Net 68 proc. mūsų klientų elektroninius bilietus pirko daugiau kaip vieną kartą", - kalbėjo E.Kačerauskas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"