TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Į Centrinį Klaipėdos terminalą tuoj atplauks laivai

2015 01 29 10:54
LŽ archyvo nuotrauka

Šių metų sausį Centrinis Klaipėdos terminalas, kuris buvo oficialiai atidarytas praėjusių metų vasarą, ir laivybos bendrovė „DFDS Seaways“ susitarė dėl keltų linijos veiklos pradžios. Terminale veiks keleivinių-krovininių keltų tipo linija (Ro-Pax), kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.

Per laivybos liniją Klaipėda-Karlshamnas 2014 metais buvo pervežta daugiau nei 100 tūkst. keleivių, beveik 50 tūkst. keleivinių transporto priemonių ir daugiau nei 100 tūkst. krovininių vienetų. Šioje laivybos linijoje šiuo metu dirba du laivai – „Athena Seaways“ ir „Regina Seaways“.

„Šis terminalas yra vienas svarbiausių Klaipėdos uoste įgyvendintų projektų. Modernaus terminalo atsiradimas yra neabejotina nauda: sudarytos palankios sąlygos efektyviai keleivių ir krovinių pervežimų per Klaipėdos uostą plėtrai, skatinamas jūrinis turizmas, kuriama nauda visam uostamiesčiui“, - Centrinio Klaipėdos terminalo veiklą komentuoja susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, Centrinis Klaipėdos terminalas atspindi ir bendrą valstybės transporto politiką: „Šio terminalo dėka bus sudaromos palankios sąlygos krovinius vežti jūrų transportu, nuimant apkrovas nuo kelių. Panaši aplinkos gerinimo strategija vystoma visoje Europoje. Terminalo atsiradimas naudingas ir tuo, kad išplėtėme ir Ro-Ro bei Ro-Pax infrastruktūros pajėgumus. Iki šiol turėjome labai ribotas galimybes naujų lengvųjų automobilių sandėliavimui ir distribucijai regione“.

Terminale vienu metu gali švartuotis trys laivai. Terminalas turi vienas moderniausių reguliuojamų rampų, tinkančias naujo tipo Ro-Ro laivams ir gali atlaikyti didelio svorio apkrovas, kurios reikalingos sunkios technikos iškrovimui.

„Nors vakarinėje Baltijos jūros pakrantėje tokie terminalai – pakankamai dažnas atvejis, rytinėje tik keletas uostų gali pasigirti turintys tokią modernią krovininę ir keleivinę infrastruktūrą. Tai yra vienas iš esminių privalumų prieš kitus panašaus tipo terminalus“, - sako Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas Benediktas Petrauskas.

Per visą projekto įgyvendinimo laikotarpį Klaipėdos uosto teritorijoje įrengta visa reikiama infrastruktūra, inžinerinės komunikacijos, kontrolės patikros postai, krovinių saugojimo aikštelės, kurios terminale leis aptarnauti apie 6 mln. t krovinių ir apie 500 tūkst. keleivių per metus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"