TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Į "Ozą" įžengs nauji prekių ženklai

2014 01 20 16:12
Pernai 55 proc. augo prekybos ir pramogų centrą „Ozas“ aplankiusių svečių iš užsienio skaičius. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Artimiausiu metu prekybos ir pramogų centre „Ozas“ duris atvers mados namų „Tommy Hilfiger“ salonas, pasaulinio drabužių tinklo „H&M“ bei dar keletas naujų parduotuvių. Planuojama, jog „Ozo“ nuomininkų bendra apyvarta šiais metais augs apie 15 proc., lankytojų srautas – apie 10 proc.

2013 metais „Ozo“ nuomininkų apyvarta didėjo 12 proc. s, o lankytojų srautas – dešimtadaliu. Rekordinis skaičius fiksuotas gruodžio mėnesį. Pernai net 55 proc. augo prekybos ir pramogų centrą aplankiusių svečių iš užsienio skaičius. Šiais metais „Ozas“ didžiausią dėmesį skirs mados segmentui, kurį papildys „H&M“ parduotuvė.

„Teigiamas pirkėjų nuotaikas ypač pajutome baigiantis metams. To įrodymas – ne tik didžiausias nuo centro veiklos pradžios gruodį jame apsilankiusiųjų skaičius, bet ir rekordinį srautą lankytojų pritraukęs lapkričio mėnesį vykęs pirkinių maratonas. Be abejo, šiems rodikliams įtakos turėjo ir šventės bei specialūs prekybininkų pasiūlymai, tačiau pozityviai pradėti šiuos metus leidžia ir nuomininkų planai bei mūsų pačių kryptingas darbas“, – sakė „Ozo“ direktorė Inga Navickaitė.

Vien per praėjusių metų paskutinį ketvirtį „Oze“ duris atvėrė 10 naujų nuomininkų, tarp jų „Karen Millen“, „Kristiana“, „Crocs“, „Audimas“.

Sporto prekių parduotuvės paskutinį 2013 m. ketvirtį pasiekė didžiausią augimą – jų apyvarta šoktelėjo 55 proc. Antroje vietoje pagal šį rodiklį buvo pramogų vietos – atitinkamai 32 proc., o trečią vietą dalinosi drabužių parduotuvės ir restoranai, apyvartą padidinę po 18 proc.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ Vilniuje atidarytas 2009 m. rugpjūtį. Centre veikia apie 180 parduotuvių, kurių dalis, kaip „Peek & Cloppenburg“, yra vienintelės šių prekės ženklų parduotuvės Lietuvoje. Prekybos ir pramogų centre taip pat įsikūręs didžiausias Lietuvoje šeimos pramogų parkas „X-Planet“ bei naujovė Lietuvoje – greito maisto restoranų kompleksas.

„Ozo“ prekybos ir pramogų centrą valdo bendrovė „ECE Projektmanagement Vilnius“. Ji priklauso prekybos centrų valdytojai ECE, valdančiai 189 prekybos centrus visame pasaulyje, kurie užima 6 mln. kv. metrų prekybinį plotą. Metinė nuomininkų apyvarta ECE valdomuose centruose siekia 21 mlrd. eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"