TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Į prekės ženklo apdovanojimus atkreipia dėmesį mažiau nei trečdalis gyventojų

2012 12 17 11:52
chiro.org nuotrauka

Rinkdamiesi maisto ir kasdienio vartojimo prekes, į įvairius gaminių ir prekės ženklų apdovanojimus dėmesį kreipia 31,5 proc. šalies gyventojų. Naujienos apie prekių ženklų ir gaminių įvertinimus labiausiai domina aukštesnių pajamų gyventojus. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta vartotojų apklausa.

Vartotojų tyrimo metu paaiškėjo, kad apie „Lietuvos metų gaminio“, „Metų prekės ženklo“ ir kitus prekių ženklų bei gaminių apdovanojimus žino 56 proc. vartotojų. Kiek mažiau nei kas antras vartotojas teigė, kad jam neteko girdėti apie tai, kad gaminiai rungiasi tokiuose apdovanojimų rinkimuose.

Kas ketvirtas, arba 27,8 proc. vartotojų teigė, kad domisi naujienomis žiniasklaidoje apie gaminio pasiekimus ir apdovanojimus. Tokio pobūdžio žiniomis labiausiai domisi gyventojai, kurie gauna aukštesnes pajamas. Likusi dalis respondentų, tarp kurių vyrauja žemesnių pajamų vartotojai į tokio pobūdžio spaudoje skelbiamus pranešimus niekada nekreipia dėmesio.

„Tyrimas parodė, kad rinkdamiesi maisto ir kasdienio vartojimo prekes, Lietuvos gyventojams vis dar  labiausiai rūpi kaina bei funkcinės produkto savybės. Tačiau tai, kad beveik kas trečias gyventojas mato prekių ženklams suteiktus įvertinimus, jau yra reikšminga. Ar iš tikrųjų didžioji dalis vartotojų yra abejingi prekių ženklų apdovanojimams, reikėtų išsamesnių tyrimų, kurie padėtų sužinoti tikslias pasąmonės reakcijas“,– teigia Jurgita Račkytė-Vilimė, TNS LT vyresnioji projektų vadovė.

Kainą, kaip pagrindinį gaminio pasirinkimo prioritetą įvardijo 62,8 proc. apklaustųjų. Kas antras vartotojas į trejetuką svarbiausių gaminio savybių įtraukė skonį, o 46,6 proc. – sudedamąsias gaminio dalis.

Tyrimo metu buvo apklausta 506 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Apklausa buvo atlikta šių metų  lapkričio mėnesį tiesioginio interviu metu respondentų namuose.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"