TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Internete darbo laiką švaisto ir vadovai

2013 10 01 12:54
Darbo metu nuosavą verslą plėtoja vidutiniškai 9 proc. daugiau vadovų nei darbuotojų. LŽ archyvo nuotrauka

Įmonių, padalinių bei skyrių vadovai ne mažiau nei jų pavaldiniai darbe naudojasi internetu asmeniniais tikslais. Tačiau pirmenybę teikia šiek tiek kitokiems užsiėmimams, pavyzdžiui, nuosavo verslo valdymui.

„Vadovai mažiau laiko skiria bendravimui socialiniuose tinkluose. Jei į Facebook ir kitus socialinius tinklus bent kartą per darbo dieną užsuka vidutiniškai 50 proc. darbuotojų, tai vadovų gretose internetine socializacija žavisi 45 procentų“, - pastebėjo tyrimą atlikusio portalo cvmarket.lt atstovė Raimonda Tatarėlytė.

Anot jos, socialiniai tinklai ypač „ėdrūs“ laiko atžvilgiu, o vadovams jo ir taip trūksta. JAV paskaičiuota, kad socialinių tinklų naudotojas vidutiniškai kas 10 minučių gauna žinutę ar yra kitaip atitraukiamas nuo darbo.

Dėl laiko stokos vadovai mažiau nei jų pavaldiniai naudojasi ir pokalbių programomis (atitinkamai 42 ir 44 proc.), rečiau užsuka į pažinčių svetaines (atitinkamai 25 ir 27 proc.). Tačiau šis „sutaupytas“ darbo laikas neretai išnaudojamas plėtojant nuosavą verslą. Juo darbo metu užsiima vidutiniškai 9 proc. daugiau vadovų nei darbuotojų.

Vadovaujantys asmenys darbo metu taip pat aktyviau nei darbuotojai skaito naujienas interneto portaluose (atitinkamai 80 ir 75 proc.) bei ieško informacijos asmeninėms reikmėms (atitinkamai 86 ir 84 proc.).

Net 64 proc. vadovų interneto naudojimą darbe asmeniniams tikslams teisina noru atsipalaiduoti nuo darbo. Tačiau 13 proc. teigia, kad darbo laiką pasauliniame tinkle leidžia todėl, kad yra nepakankamai apkrauti.

Vadovai daugiau nei vidutinis darbuotojas naudojasi programa „Skype“, portalu „LinkedIn“. Tačiau jie žymiai mažiau žiūri vaizdo įrašų per svetainę „Youtube“ ar darbo metu apsiperka internetinėse parduotuvėse.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"