TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Interneto komentarai pakeičia kas penkto pirkėjo nuomonę

2013 10 29 10:36
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Elektroninėje erdvėje pateikiami vartotojų atsiliepimai apie prekinius ženklus ir jų produktus įgyja vis didesnę svarbą. Šiuo metu kas penktas mūsų šalies elektroninis pirkėjas prisipažįsta pakeičiantis nuomonę apie pirkinius, paveiktas kitų vartotojų nuomonės. Tai parodė interneto vartotojų elgsenos tyrimas, kurį atliko didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT.

„Auga ne tik pirkėjų, ieškančių informacijos apie prekes bei paslaugas internete, skaičius, bet ir pastebimai didėja elektroninių pirkėjų komentarų įtaka apsisprendimui juos įsigyti. Šiuo metu 92 proc. elektroninių pirkėjų informacijos apie prekes ir paslaugas ieško internete, socialiniuose tinkluose ir tinklaraščiuose. Daugiau nei kas trečiam internetiniam pirkėjui perskaityti komentarai padeda apsispręsti dėl pirkimo“, – sakė TNS LT media departamento vadovas Darius Rinkūnas.

Kas antras elektroninis pirkėjas mano, kad kitų vartotojų atsiliepimai yra patikimesni nei įmonių skleidžiama informacija apie savo produkciją. 43 proc. internetinių pirkėjų labiau pasitiki draugų ar pažįstamų komentarais apie prekes ar paslaugas nei tais, kuriuos palieka nepažįstami internautai. Nepažįstamų žmonių komentarais teigia pasitikintys ketvirtadalis perkančiųjų internetu. Kas ketvirtas elektroninis pirkėjas prisipažino, kad bent vienas neigiamas produkto vertinimas internete gali nulemti nepalankią nuomonę apie jį.

„TNS LT tyrimo duomenys rodo, kad 90 proc. pirkėjų, kurie bent kartą pirko prekes ir paslaugas internetu, yra linkę skaityti komentarus, atsiliepimus arba tinklaraščius. Taip pat nemaža dalis dalinasi patirtimi – atsiliepimus rašo du trečdaliai bent kartą pirkusių internete. Tai turėtų būti svarbi žinia prekių ir paslaugų internete pardavėjams – net ir vieno netinkamai aptarnauto pirkėjo išakytas neigiamas komentaras gali pasiekti potencialius ir esamus elektroninius pirkėjus“, – sakė D.Rinkūnas.

Filmai, muzika, kosmetika ir veido priežiūros produktai, apranga, mobilieji telefonai yra tos paslaugų bei prekių kategorijos, kuriomis interneto vartotojai domisi daugiausiai ir yra linkę pasidalinti jų vartojimo patirtimi. Mažiausiai patirtimi besidalinančių vartotojų internete turi tabako gaminių, alkoholinių bei nealkoholinių gėrimų kategorijos. Taip pat rečiau internete domimasi motociklais, kreditinėmis kortelėmis, konditerijos gaminiais, saldumynais ir užkandžiais, ieškoma informacijos apie gyvūnų ėdalą.

Šiuo metu prekes ar paslaugas internete įsigyja 45 proc. interneto naudotojų. Bent kartą per mėnesį tokiu būdu apsiperka maždaug penktadalis mūsų šalies internautų.

Tyrimas atliktas 2013 metų vasario-balandžio mėnesiais. Jo metu apklausti 1853 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 metų amžiaus. Tyrimo rezultatų paklaida neviršija 3 procentų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"