Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATA
TRASAŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR IT
EKONOMIKA

Internetu perka ne tik kvepalus, bet ir karves

2015 11 25 10:05
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Remiantis praėjusių metų tyrimų duomenimis, kas trečias lietuvis apsiperka elektroninėse parduotuvėse, dažniausiai – tai 18–45 metų miesto gyventojas, kurio prekių krepšelyje dominuoja kosmetika, kvepalai, drabužiai, bilietai bei knygos.

Tačiau naujausios apklausos atskleidžia pasikeitusią situaciją: kinta ne tik statistinio pirkėjo paveikslas, bet ir prekių asortimentas – internetu vis dažniau apsiperka mažesnių miestų ir miestelių gyventojai, kuriems net karvės pirkimas internetu tampa įprastu dalyku.

„Elektroninė prekyba panaikina atstumus tarp didmiesčių ir mažesnių miestelių. Pastarųjų gyventojams net patogiau apsipirkti internetu – nereikia ruoštis ilgai kelionei į kitame mieste esantį prekybos centrą“,– sako agrofirmos „Sėklos“ vadovas Ramūnas Ažukas.

Elektroninės komercijos konsultanto Vytauto Vorobjovo teigimu, išaugęs internete apsiperkančių mažų miestelių gyventojų skaičiaus yra akivaizdus. „Ne vienas internetinis prekybininkas jau atrado, kad vienos aktyviausių pirkėjų – pasiturinčių ūkininkų žmonos, turinčios nemažą sumą banko sąskaitoje ir pasigendančios arti esančių prekybos centrų, kuriuose tuos pinigus galėtų išleisti. Štai tada jos atranda internetines parduotuves su neribotu asortimentu – nuo drabužių iš įvairiausių pasaulio kampelių iki baldų, buitinės technikos. Kalbant apie žemės ūkį, tai net naminių gyvulių pirmiausia ieškoma internete“. Specialistas pastebi, kad dabar karvės, arkliai ir kiti naminiai gyvūnai pirmiausia atsiduria ne turguose, kaip anksčiau, bet interneto skelbimuose. Tad galima drąsiai sakyti, jau atėjo diena, kai žmonės ir karves perka internetu.

Naujas tendencijas puikiai įrodo mažesnių miestelių žmonėms vienų aktualiausių prekių – sodo ir daržo reikmenų –pardavimai internetu. Remiantis neseniai veiklą pradėjusios internetinės parduotuvės „Žalia stotelė“ statistika, 47 proc. apsipirkusių sudaro didmiesčių gyventojai, o 53 proc. – žmonės iš mažesnių Lietuvos miestų ir miestelių.

R. Ažukas mano, kad apsipirkimas internetu, dažnai į prekybos centrus negalintiems atvykti lietuviams, ilgainiui taps toks pat įprastas reiškinys, kaip ir duonos įsigijimas vietinėje parduotuvėlėje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"