TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Išparduotuvės - ir pasiturintiesiems

2010 12 18 0:00

Absoliuti dauguma vartotojų įsitikinę, kad išparduotuvių egzistavimas nesusijęs su gyvenimo lygiu.

Pasikeitė pirkėjų suvokimas apie išparduotuves. Jų pirkėjai jaunėja, į jas užsuka daugiau vidutines ir dideles pajamas turinčių žmonių. Bendras pirkinių krepšelis brangsta. Net ir dideles, didesnes nei 2000 litų vienam šeimos nariui pajamas gaunantys žmonės tvirtina, kad išparduotuvės būtų reikalingos ir tuomet, jei gyvenimo lygis Lietuvoje pakiltų.

Tai paaiškėjo visuomenės nuomonės tyrimų kompanijai "Rait" metų pradžioje ir pabaigoje atlikus vartotojų nuomonės tyrimą, kurį užsakė sostinės išparduotuvių prekybos centrą "Parkas Outlet" valdanti bendrovė "Ogmios centras".

Išparduotuvių centro valdytojai, nuolat stebintys prekybininkų apyvartą, daro išvadą, jog mažmeninės apyvartos apimtis priklauso ne tik nuo pirkėjų pajamų, bet ir nuo prekių pasiūlos. Potencialas augti mažmeninei prekybos rinkai išparduotuvėse yra. "Iš tyrimo taip pat matyti - parduotuvėse trūksta prekių. Tie, kurie išparduodavo užsilikusias prekes iš nuolatinių parduotuvių, dabar, atsigaunant rinkai, ėmė jausti aktualių, sezoną atitinkančių prekių trūkumą. Daug bendraujame su kolegomis, kurie jau daug metų plėtoja šį verslą užsienyje. Kartu su prekybininkais atrandame naujų galimybių", - sakė Vida Minkštimienė, išparduotuvių prekybos centro "Parkas Outlet" vadovė. Jos teigimu, Lietuvoje išparduotuvių bruožai dar tik formuojasi. Prekybininkų sudėtis centre vis dar keičiasi. Per šiuos metus buvo atidarytos 36 naujos prekybos ir paslaugų išparduotuvės. Stengiamasi rinkoje atrasti tuos verslininkus, kurie gali pasiūlyti gerų daiktų bent 30 proc. pigiau nei įprastose parduotuvėse. Perkami ne pigiausi daiktai, o žinomų prekių ženklų ir gamintojų.

"Žmonės geriau sumokės brangiau, bet bus patenkinti kokybe. Labiau pasiturintys pirkėjai lankosi garsių prekių ženklų išparduotuvėse", - pastebėjo V.Minkštimienė.

Per metus 14 proc. padaugėjo pirkėjų, kurie išparduotuvėse vieno apsilankymo metu vidutiniškai išleidžia nuo 31 iki 100 litų, t. y. kas trečias lankytojas. Tuščiomis išeina mažiau nei penktadalis į išparduotuvių prekybos centrą užsukusių žmonių. Jį "atrado" nuolatiniai pirkėjai tų šalia įsikūrusių parduotuvių, kurios orientuojasi į vidutines ir didesnes pajamas gaunančius žmones, o maždaug trečdalis atvyksta specialiai į išparduotuves. Beveik penktadalis apklaustųjų nurodė, jog jose randa prekių ir paslaugų, kurių neranda kitose prekybos vietose. Didžioji dauguma pirkėjų išparduotuvėse dažniausiai lankosi dėl mažesnių kainų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"