TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Įteikti verslo apdovanojimai

2010 11 27 0:00
"Klasco" generaliniam direktoriui A.Paužai (centre) eksporto prizą vakar prezidentūroje įteikė ūkio ministras D.Kreivys ir LPPAR asociacijos prezidentas R.Stankevičius.
Petro Malūko nuotrauka

Vakar prezidentūroje vykusiame tradiciniame Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacijos renginyje iškilmingai įteikti 2010-ųjų apdovanojimai verslui - "Lietuvos eksporto prizas", "Lietuvos metų vadovė verslininkė" ir "Darbo žvaigždė".

Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacijos (LPPARA) Eksporto prizu įvertintos bendrovės UAB "Schenker", AB "Kaišiadorių paukštynas", AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija", AB "Žemaitijos pienas", AB "Lietkabelis". Lietuvos metų verslininke ir vadove pripažinta klaipėdietė, UAB "Giollner Spedition" direktorė Virginija Lazauskienė. Sidabrinės "Darbo žvaigždės" įteiktos AB "Lietuvos geležinkeliai" generaliniam direktoriui Stasiui Dailydkai, UAB "Mantinga" generaliniam direktoriui Klemensui Agentui, AB "Klaipėdos vanduo" generaliniam direktoriui Leonui Makūnui, UAB "Šiaulių tauro televizoriai" generaliniam direktoriui Rimantui Žukauskui, IĮ "Tiktas" savininkui Rimantui Maženiui.

Lietuvos prezidentės Dalios Grybauskaitės sveikinime verslo apdovanojimų ceremonijos dalyviams linkėta labiau pasitikėti jaunimu, kurti daugiau darbo vietų jauniems žmonėms ir raginta atkreipti ypatingą dėmesį į mažų bei vidutinio dydžio įmonių verslo sėkmę.

Eksporto prizu įvertinta "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" ("Klasco"), kurioje šiuo metu dirba daugiau kaip 700 darbuotojų, lyginant devynių praėjusių ir šių metų mėnesių rodiklius, krovinių apyvartą padidino daugiau kaip 20 procentų. Apie pusė "Klasco" perkraunamų krovinių yra tranzitiniai. "Džiaugiuosi, kad kompanijos pastangos gerinti ekonominius uosto rezultatus buvo pastebėtos ir įvertintos. Krovos rekordai - tai, visų pirma, akcininkų investicinių sprendimų ir mūsų partnerių nuopelnai. Tačiau akivaizdu, kad negalėtume nieko pasiekti, jei kolektyvo nariai neturėtų bendrų tikslų ir prastai dirbtų. Aukšta darbuotojų kvalifikacija ir efektyvus gamybos procesas per sunkmetį buvo stabilumo pamatas. Mes ne tik išlaikėme didžiausią apyvartą, bet ir esant didelei uostų bei vidinei konkurencijai nepraradome reputacijos, esame žinomi kaip patikima europinio transporto logistikos grandis", - sakė "Klasco" generalinis direktorius Audrius Pauža. Šiemet "Klasco" ketvirtadaliu padidino apyvartą, palyginti su 2009 metais, ir iki gruodžio pabaigos numato perkrauti 10 mln. tonų krovinių. Tai sudarys trečdalį Klaipėdos uosto apyvartos ir bus geriausias įmonės rezultatas per visą jos veiklos istoriją. Iki šiol daugiausia - 9,6 mln. tonų krovinių "Klasco" perkrovė 2008 metais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"