TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Jaunieji lyderiai verslo patirties semsis įmonėse

2014 01 08 6:00
Verslininkai tikisi, kad kryptingai rengiamas eksporto specialistas įneš savo indėlį įmonei užkariaujant naujas eksporto nišas ir rinkas. Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Smulkiojo ir vidutinio verslo įmonės, siūlančios lietuviškos kilmės produktus ar paslaugas, mokys jaunimą dirbti eksporto rinkose.

Nuo šių metų sausio pradžios prasideda pirmoji VšĮ „Versli Lietuva“ jaunųjų eksporto lyderių programos „Sparnai“ pusės metų rotacija Lietuvos įmonėse. Pirmajame įmonių atrankos etape dėl 16-os būsimų Lietuvos eksporto lyderių, programos dalyvių, konkuravo 61 Lietuvos įmonė. Tai pirmoji programa Lietuvoje, kuri apima viešojo sektoriaus ir verslo partnerystę siekiant bendro tikslo – didinti šalies konkurencingumą, ugdant į eksportą orientuotus ateities verslo lyderius.

Įmonių atrankoje galėjo dalyvauti tos smulkiojo ir vidutinio verslo įmonės, kurios orientuojasi į eksportą, siūlo lietuviškos kilmės produktus ar paslaugas, o jose dirba ne mažiau kaip 10 žmonių. „Džiugu, kad į programą „Sparnai“ sugebėjome pritraukti talentingų jaunuolių, o pati programa sulaukė ypač didelio verslo susidomėjimo, – teigė VšĮ „Versli Lietuva“ generalinis direktorius Mantas Nocius. – Įmonių aktyvumas parodo, kad jos pasirengusios priimti ir ugdyti jaunus specialistus, be to, tikisi, kad kryptingai rengiamas eksporto specialistas įneš indėlį įmonei užkariaujant naujas eksporto nišas ir rinkas.“

Įmonių, dalyvavusių atrankoje, veiklos sritys labai įvairios: nuo IT ir aukštųjų technologijų iki gamybos - siuvimo, medžio ar metalo apdirbimo, šokolado ar sulčių gamybos, medinių namų statybos.

Pasak Panevėžio UAB „Metalistas“ komunikacijos ir žmogiškųjų išteklių direktoriaus Evaldo Gudo, iš šios programos įmonė tikisi gauti naujų idėjų, įgyti platesnį požiūrį į iššūkius, su kuriais susiduria. „Mūsų įmonė daugiausia eksportuoja į Vakarų rinkas, todėl įvairią tarptautinę patirtį, netradicinį požiūrį, naujoves itin vertiname", – teigė E.Gudas.

Įmonių formuluojamose užduotyse dominuoja Skandinavijos rinkos, tačiau kai kurios įmonės svarsto apie tolimesnes eksporto šalis. Pasak “Blue Solutions” pardavimo vadovo Mariaus Važgausko, įmonė pradėjo žvalgytis į užsienio rinkas, potencialą mato Skandinavijos šalyse, Australijoje ir Šiaurės Amerikoje, todėl programos dalyvio užduotis bus ištirti šias rinkas, sudaryti potencialių klientų sąrašą, užmegzti su jais ryšius.

Programos „Sparnai“ dalyviai per pirmąją rotaciją įmonėse atliks aktualių rinkų analizes, rengs rinkotyros strategijas ir siūlymus, kaip patekti į norimą rinką, analizuos konkurencinę aplinką, vertins jų potencialą, ieškos galimų partnerių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"