TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Kas sukrauna saldų lobį

2013 06 08 6:00
L.Verbošaitienė: „Pagrindinis ženklo krūvis, matyt, teks meškos, nešančios medaus statinę, atvaizdui.“  Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Naujo prekių ženklo įvedimas visada reiškia didžiulius išbandymus ir papildomas sąnaudas bet kuriai bendrovei. Šiauliškė saldumynų gamintoja AB „Naujoji rūta“ per porą metų, iki šių metų pabaigos, tikisi sukrausianti tikrą „Saldų lobį“. Būtent toks yra naujasis bendrovės gaminių prekių ženklas.

Be abejo, ne vieno akys prekybos centrų lentynose jau buvo nukrypusios į spalvingus zefyrų arba saldainių maišelius, ant kurių pavaizduotos iš karto dvi meškos: viena didžiulė, per visą maišelį, o kita – visu ūgiu, nešanti medaus statinę – ant paties prekių ženklo. Kitoje maišelio pusėje – pačios bendrovės emblema su rūtos šakele, kad visi žinotų, jog smaližių mėgstamos produkcijos gamintoja ne tik nenukritusi iš dangaus, bet ir yra viena iš dviejų senas tradicijas turinčių lietuviško kapitalo saldumynų gamybos bendrovių. Tai svarbu, nes lietuviški saldumynai visada buvo ir tebėra labai gerai vertinami. Kitas saldainių gamyklas Lietuvoje su kitokiomis gaminių tradicijomis neretai ganėtinai agresyviai vairuoja Lenkijos, JAV, Ukrainos verslininkai. Tai, kad sava, vietinio kapitalo įmonė geba gaminti puikią produkciją, nuteikia patriotiškai.

Triguba prasmė

„Anksčiau rinkai pasiūlytas prekių ženklas „OK“ buvo užprotestuotas, nes jau yra užpatentuotas vizualiai panašus ženklas „OB“. Buvo įvairių pasiūlymų, bet apsistojome prie „Saldaus lobio“, – pasakoja „Naujosios rūtos“ komercijos direktorė Laima Verbošaitienė. Pasak jos, nesutrikdė tai, kad prekių ženklas susideda iš dviejų žodžių, nes jie trumpi ir lengvai perskaitomi bei ištariami bet kuria kalba. Kita vertus, anot jos, pagrindinis ženklo krūvis, matyt, teks meškos, nešančios medaus statinę, atvaizdui. Meška, priminsime, vaikų vaizduotėje piešiama kaip saldumynų mėgėja, ir tai rinkodaros požiūriu nėra blogai. Kaip žinoma, meškos simbolika itin artima šiauliečiams, nes yra pavaizduota ne tik Žemaitijos, bet ir Saulės miesto herbe. Tai irgi nuteikia patriotiškai.

Pasak L.Verbošaitienės, galutinai įvesti į rinką naująjį prekių ženklą planuojama iki šių metų pabaigos. „Tam negalime skirti labai didelio biudžeto, bet darbai gerai suplanuoti ir, tikimės, pasiseks, – sako komercijos direktorė. – Juk prekių ženklui įvesti paskirti ištisi dveji metai.“

Kas į lobį sudėta

„Naujoji rūta“, 1993 metais atskilusi nuo „Rūtos“ (dalis gamyklos grąžinta buvusių savininkų palikuonims), šiandien garsėja burnoje tirpstančiais zefyrais, karamelėmis, vafliniais saldainiais (daugiausia apdovanojimų yra pelniusi „Meška šiaurėje“), perpus pigesniais nei konkurentų gaminami šokoladiniais saldainiais su likerio įdaru, be to, vienintelė Lietuvoje gamina griliažą.

Rengdamasi įvesti naują prekių ženklą, bendrovė atliko rinkos ir savo prekių konkurencingumo tyrimą ir nustatė, kad Lietuvoje užima apie 15 proc. saldainių rinkos. Tai nėra mažai, juolab žinant, kokias pajėgas į rinką meta užsienio kapitalo įmonės.

Apie trečdalį „Naujosios rūtos“, dabar jau pasidabinusios ir meškos simboliu, produkcijos eksportuojama. Didelę dalį eksporto sudaro vafliniai saldainiai, nes jų galima daugiau pagaminti. Tai labai svarbu produkciją vežant į dideles rinkas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"