Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
EKONOMIKA

Keleivių ir krovinių terminale - realūs darbai

 
2008 12 12 0:00

Koncerno "Achemos grupė" valdomos UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo vadovas Benediktas Petrauskas džiaugiasi, kad jau pradėti realūs terminalo statybos projekto darbai.

Griaunami statybai trukdantys pastatai, trečiadienį paskelbtas ir geležinkelio viadukui per Varnėnų g. rekonstruoti rangovo parinkimo konkursas.

Keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdos uoste statybos eiga buvo aptarta Susisiekimo ministerijoje trečiadienį vykusiame terminalo priežiūros komiteto posėdyje.

"Mums, kaip terminalo operatoriams, labai svarbu, kad kuo greičiau būtų išspręstas rezervinės uosto teritorijos panaudojimo klausimas ir būtų suformuotas vientisas maždaug 20 ha ploto sklypas, tada galėtų būti pradėta projektuoti terminalo infrastruktūra", - sako B.Petrauskas.

Pasak jo, iki metų pabaigos Nemuno gatvėje turėtų būti nugriauti Klaipėdos savivaldybei ir Uosto direkcijai priklausantys pastatai, kurie trukdo geležinkelio viaduko rekonstrukcijai.

"Tikimės, kad "Lietuvos geležinkelių" viaduko rekonstrukcijos rangovo konkursas įvyks sklandžiai ir 15 mln. litų vertės rekonstrukcija prasidės 2009 metų pradžioje", - sako B.Petrauskas.

Komiteto posėdyje nuspręsta, kad dar gruodžio mėnesį bus surengtas šalia terminalo esančios Minijos ir Baltijos prospektų sankryžos rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų svarstymas. Projektuotojai yra pateikę 3 sankryžos rekonstrukcijos variantus - dviejų tipų tunelius ir estakadą. Atsižvelgiant į variantą, sankryžos rekonstrukcija kainuotų 40-60 mln. litų.

Kartu vyksta ir terminalo krantinės bei pirso prie jos projektavimo darbai. Ekspertai atliko pradinio projekto analizę ir atrado trūkumų. Juos komitetas įpareigojo kuo greičiau pašalinti, kad būtų galima skelbti krantinės statybos rangovo konkursą. Numatyta, kad terminale vienu metu galės švartuotis iki trijų keltų arba kruizinių laivų.

Keleivių ir krovinių terminalas yra vienas stambiausių infrastruktūros projektų Lietuvoje. Kiek bus investuota į terminalo statybą ir jo veiklai reikiamos kelių ir geležinkelių infrastruktūros rekonstrukciją, šiandien dar sunku tiksliai apskaičiuoti. Terminalas yra įtrauktas į ES struktūrinių fondų finansuojamų objektų sąrašus. Dokumentuose numatyta, kad plečiant krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūrą Klaipėdos uoste 2007-2013 metais keturiolikai projektų siūloma suteikti bendrą 474 mln. litų ES paramą.

Dėl nuo mūsų nepriklausančių techninių kliūčių dalintis šiuo straipsniu laikinai negalima. Atsiprašome...
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"