TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Keltų bendrovė žengia į konteinerių verslą

2006 05 30 0:00
Prieš mėnesį įsigytas keltas yra jau ketvirtas pirkinys.
Autorės nuotrauka

Didėjantys krovinių pervežimai Baltijos jūros regione Lietuvos bendrovės "DFDS Lisco" plėtrą kreipia į krovinių logistikos verslą.

Prieš mėnesį pavadinimą pakeitusi "DFDS Lisco" (buvusi "Lisco Baltic Service") pradėjo naują veiklos etapą. Aštuonis keltus ir šešis trampinius laivus turinti bendrovė numato užsiimti konteinerių gabenimu.

Šiuo metu "DFDS Lisco" turi dvi keltų linijas į Vokietiją, po vieną į Švediją ir Rusijos Baltijsko uostą Kaliningrado srityje. Pernai atidaryta eksperimentinė Gdansko linija nepateisino lūkesčių ir buvo nutraukta, o Vokietijos Zasnico linijos, skirtos geležinkelio vagonams, perspektyva paaiškės šiomis dienomis vykstančiame Vokietijos banko, Lietuvos, Vokietijos ir Rusijos geležinkelio įmonių pasitarime dėl tarifų.

Pritrauks krovinių

Bendrovės valdybos pirmininkas Pederas Gellertas Pedersenas teigė, kad "DFDS Lisco" toliau plėtos keleivių laivybos paslaugas ir lieka laivų savininkė bei operatorė, tačiau jai pavesta pradėti logistikos plėtrą į Rytus. Jis pažymėjo, kad darbuotojai turi užmezgę gerų kontaktų ne tik Rusijoje, bet ir Kaspijos regione, todėl ieškos krovinių pervežimo sandorių.

"Taip pat dar šį rudenį planuojame atidaryti konteinerių liniją iš Didžiosios Britanijos į Klaipėdą, o šiam tikslui bandysime panaudoti DFDS gabenimų Šiaurės jūroje patirtį. Konteinerius plukdyti "ro-ro" keltais per daug sudėtinga, todėl ieškosime tinkamo laivo", - apie įmonės perspektyvą kalbėjo Pedersenas.

Pasak bendrovės komercijos direktoriaus Samuilo Vindergauzo, naujos konteinerių linijos atidarymas Klaipėdos uostui bus naudingas, nes pritrauks krovinių, tačiau sustiprins konkurenciją laivybos operatorių rinkoje. Konteinerių apyvarta Baltijos jūroje kasmet didėja 5 proc., o laivybos mastas auga dešimtadaliu. Klaipėdos uosto perspektyva priklausys nuo to, ar pavyks sudaryti laivybos verslui sąlygas. Gabenti konteinerius į Rytus galima ir per gretimus uostus.

Naujas keltas

Vakar "DFDS Lisco" šventė kelto "Lisco Optima" vardynas. Nuo gegužės 8 dienos jis plaukioja iš Klaipėdos į Kylį ir užpildo linijos spragą, atsiradusią šiemet pasitraukus iš rinkos Vokietijos kompanijai "Scandlines". 1999 metais statytas vokiečių keltas "Svealand", pasak bendrovės prezidento Artūro Gedgaudo, buvo gerokai apšiuręs. Jį teko skubiai remontuoti ir įrengti daugiau patogumų keleiviams. Patobulinimai dar nebaigti, juos numatoma tęsti pasibaigus vasaros sezonui.

Pedersenas pažymėjo, kad pagal laivyno modernizavimo programą, parengtą po įmonės privatizavimo 2001 metų birželį, prieš mėnesį įsigytas keltas yra jau ketvirtas pirkinys. Anksčiau bendrovė yra pardavusi keletą senų laivų ir įsigijusi keltus "Lisco Gloria", "Lisco Patria" ir "Tor Neringa". Visi keturi kainavo 160 mln. JAV dolerių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"