TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Klaipėdos siekis – rengti konferencijas

2016 07 02 6:00
Viešbučiai „Old MIll Hotel“ ir „Old Mill Conference“ garsėja svetingumu - savo klientams gali suteikti informacijos apie lankytinas miesto vietas, renginius, rezervuoti stalelį pageidaujamame miesto restorane ar kavinėje, organizuoti atvežimą ir nuvežimą į oro uostą, pasiūlyti pramoginę žvejybą Kuršių mariose. "Lietuvos žinių" archyvo nuotrauka

Uostamiesčio savivaldybė Klaipėdos pilies ir bastionų komplekse įrengė konferencijų centrą ir sieks sumažinti sezoninius viešbučių užimtumo svyravimus.

Klaipėdos turizmo rinkodaros ir komunikacijos 2016–2020 metais strategijoje nubrėžta konferencinio turizmo kryptis yra visiškai naujas dalykas ir dar neaišku, kas tuo užsiims: Klaipėdos turizmo ir informacijos centras (TIC) ar naujas savivaldybės skyrius. Svečius priimančios įstaigos kol kas kiekviena atskirai ieško išeities, kaip prisivilioti klientų žiemą, nes vasarą turistų – užtektinai, o šaltuoju metu atvyksta tik verslo atstovai. Pagrindinis uostamiesčio viešbučių pageidavimas, kad mieste vyktų kuo daugiau dalykinių renginių konferencijų salėse.

Stinga verslo konferencijų

Pasak Klaipėdos TIC vadovės Romenos Savickienės, iki šiol mieste konferenciniu turizmu niekas rimtai neužsiėmė, net nebuvo erdvių dideliems renginiams. Pastaruoju metu konferencijų salių daugėja. Daug vilčių miestui teikia piliavietėje įrengtas konferencijų centras, jis jau pristatytas savivaldos lygmeniu konferencijoje Vilniuje. „Anksčiau kiek kas teiraudavosi dėl konferencijų, tiek jų ir surengdavome, bet patys nieko neieškodavome. Dabar reikia eiti tuo keliu, plėtoti svetingumo verslą ne sezono metu. Svečiams atvykti iš užsienio galimybių dabar gerokai daugiau – šiemet atsirado jungiamieji skrydžiai iš Palangos į Varšuvą, Londoną, Kijevą“, – pažymi R. Savickienė.

Jos teigimu, Klaipėdos viešbučių vidutinis užimtumas pernai siekė 60 proc., vasaros mėnesiais – iki 90 proc., o kai kuriomis švenčių dienomis laisvų kambarių nebuvo niekur. Daug atvyksta vokiečių turistų. Bet ne sezono metu viešbučių kontingentas – tik uosto ir kitų įmonių svečiai: su įvairiais projektais dirbantys asmenys, partneriai, klientai. Viešbučių užimtumą kiek kilsteli ilgieji savaitgaliai per šventes – Vasario 16-ąją, Kovo 11-ąją viešbučiai buvo beveik pilni vietos turistų. Bet kitu metu – beveik tuščia.

Kad konferencinio turizmo veikla reikalauja pastangų ir išmonės konkuruojant dėl dėmesio su sostine, iliustruoja faktas, jog savivaldybės surengti trys 882 kv. m bendrojo ploto konferencijų salės ir kavinės piliavietėje nuomos konkursai verslininkų nesudomino. Anot R. Savickienės, savivaldybėje tebesvarstoma, kuriai įstaigai ////jį priskirti.

Neabejojama, kad konferencijų salė Klaipėdos piliavietėje turėtų padidinti Danės krantinėje veikiančių viešbučių „Old Mill Hotel“ ir „Old Mill Conference“, esančių idealioje miesto vietoje, užimtumą. „Vienoje vietoje galima pasiūlyti svečiams visą kompleksą paslaugų: renginius, nakvynę, restoranus, pramogas ir nuostabią uosto panoramą. Tai puikus derinys“, – kalbėjo R. Savickienė.

Viešbučiai miesto širdyje

Viešbučiai „Old Mill Hotel“ ir „Old Mill Conference“ yra tapę architektūriniais Klaipėdos simboliais. Juos piešia dailininkai, fotografuoja turistai ir fotografijos meistrai, Danės krantinės vaizdai su šiais pastatais įtraukti į miestą pristatančius bukletus, knygas bei filmuotus siužetus. Viešbučiai įkurti unikalioje kultūros paveldo vietoje, „Old Mill Conference“ – restauravus Keltininko namelį, „Old Mill Hotel“ – ant Ryžių malūno pamatų, priklauso ekonominių viešbučių grupei.

Šiuos viešbučius valdančios „Palangos vėtros“ direktorė Ingrida Valaitienė teigia, kad konferencijų centro piliavietėje atidarymas teigiamai veiktų ne tik šioje teritorijoje įsikūrusių viešbučių užimtumą, bet ir pritrauktų turistų į kitus Klaipėdos miesto viešbučius, nes kalbama apie galimybes organizuoti tarptautinius renginius, konferencijas, kur dalyvių skaičius gali siekti iki 400 svečių ir daugiau.

„Apmaudu, kad dar nėra paskelbtas konferencijų salių operatorius, nes nuo renginių kalendoriaus (tai reikalauja išankstinio įdirbio ir komunikacijos) ir sklandaus užsakovų aptarnavimo bei viešbučiuose teikiamų paslaugų kokybės priklausys, ar mes pajėgūs sumažinti sezoniškumą Klaipėdoje“, – kalbėjo „Palangos vėtros“ direktorė.

15 skirtingos kategorijos kambarių bei dvi konferencijų sales turintį „Old Mill Conference“ pastatą nuo brolio „Old Mill Hotel“, turinčio 31 kambarį ir konferencijų salę, skiria tik pasukamasis tiltelis, įdomus istorinio paveldo reliktas. Daug klaipėdiečių restoranus „Rozmarinas“ ir „La Marina“, banketinę salę renkasi asmeninėms šventėms, čia vyksta nemažai įmonių renginių (mokymų, pristatymų, smagių susibūrimų).

Pasak I. Valaitienės, mažame viešbutyje kiekvienam svečiui galima parodyti išskirtinį dėmesį.

„Mes pasiruošę pakeisti ir kambario numerį, atsižvelgdami į svečio viešnagės metu pageidaujamą matyti panoramą pro langą – tai mūsų viešbučių svetingumo tradicija“, – sakė I. Valaitienė. O klientams siūlomų paslaugų visuma kartu su įsimintinais senamiesčio ir uosto vaizdais sukuria svetingumo įspūdį, sukelia gerų atgarsių, skatina apsilankyti Klaipėdoje dar kartą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"