TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

"Klaipėdos Smeltė" vejasi krovos planus

2007 04 04 0:00
Klaipėdos Smeltės" generalinis direktorius Rimvydas Vaštakas mano, kad bendrovės šiuo metu baigiamas įrengti šaldytuvas bus moderniausias Baltijos šalių uostuose.

Intensyviai modernizuojanti laivų krovos verslą bendrovė "Klaipėdos Smeltė" šiemet planuoja tranzitinių krovinių didėjimą

Viena paskutinių uoste privatizuota krovos įmonė "Klaipėdos Smeltė" investicinius planus derina prie Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (KVJU) direkcijos galimybių įrengti laivams tinkamas krantines.

Iki šių metų bendrovės gamybiniai rodikliai kartu su jos teritorijoje veikiančiu Birių krovinių terminalu svyravo ties 2 mln. tonų per metus apyvartos riba, o tai mažiau kaip dešimtadalis uosto apyvartos.

Šiemet "Klaipėdos Smeltė" numato visuomenei parodyti pirmuosius 126 mln. litų privačių ir maždaug 100 mln. litų valstybės investicijų į naujos infrastruktūros kūrimą vaisius.

"Krovos procesas prasidėjo, sėkmingai judame į priekį ir siekiame tikslo, kad prie konteinerių terminalo krantinių būtų švartuojami 11,5 metro grimzlės laivai. Nuo šių metų veikia dvi reguliarios laivybos linijos, "Team Line" ir "Baltic Container Line", tad jau per pirmąjį ketvirtį perkrovėme 2,5 tūkst. konteinerių (TEU), o per šiuos metus planuojame perkrauti 50 tūkst. TEU", - prognozavo bendrovės konteinerių terminalo viršininkas Linas Miceika. Jo teigimu, apyvartos didėjimą turėtų užtikrinti neseniai su Kinijos krovinių siuntėjais pasirašyta sutartis dėl Rytų rinkai skirtų konteinerių krovos.

Įrengti 3,5 hektaro konteinerių krovos teritoriją prie pernai KVJU direkcijos pastatytų krantinių ir įsigyti kranus bendrovei kainavo 45 mln. litų. Konteinerių terminalo projektinis pajėgumas - 250 tūkst. TEU per metus.

Nors antrojo Klaipėdos uosto konteinerių terminalo verslas dar tik žengia pirmuosius žingsnius, galinga krovos technika nestovi be darbo: praėjusią žiemą "Klaipėdos Smeltės" teritorijoje buvo iškrauta keturiais laivais atgabenta įranga vėjo jėgainėms ir elektros generatorius, svėręs 147 tonas. Šiuo metu "Klaipėdos Smeltė" krauna Rusijos naftos kompanijos "LUKoil" poreikiams skirtus metalo vamzdžius ir neužilgo laukia dar vienos didelio gabarito krovinių siuntos.

"Ir valstybė, ir mes investuojame lygiagrečiai, o nauji projektai kuria darbo vietas", - sakė "Klaipėdos Smeltė" generalinis direktorius Rimvydas Vaštakas, susirūpinęs, kad pradėjo jausti darbuotojų trūkumą.

Penkerius metus po įmonės privatizavimo mažinusi darbuotojų kiekį, šiemet bendrovė renka personalą konteinerių ir šaldytuvų terminalams. Dabar "Klaipėdos Smeltėje" dirba 234 žmonės, artimiausiu metu numatoma priimti 50, vėliau - dar tiek pat.

Jei nesukliudys žemės įforminimo procedūros, bendrovė vasarą ruošiasi atidaryti šiuo metu baigiamą įrengti šaldytuvų terminalą. Investicija į jį siekia 50 mln. litų. "Išanalizavę šaldytų produktų logistiką, olandų ekspertai mums pasiūlė norvegų naudojamą šaldytuvų technologiją. Patys nebūtume sugalvoję. Todėl mūsų terminalas bus moderniausias Baltijos šalyse ir galės talpinti 18 tūkstančių industrinių padėklų", - pažymėjo Vaštakas.

Ateinančiais metais su uostu besiribojančioje buvusios taros įmonės "Progresas" teritorijoje bendrovė planuoja įrengti logistikos centrą. Į jį numatoma investuoti 60 mln. litų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"