TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Klaipėdos terminalas vilioja keltų linijas

2011 10 21 14:15

Po dvejų metų Klaipėdos uoste turėtų padaugėti keltų linijų, jungiančių Lietuvą su kaimyninėmis Baltijos valstybėmis. Dar tik statomu nauju Ro-Ro terminalu jau domisi Baltijos jūros keltų operatoriai, teigiama penktadienį išplatintame pranešime.

Pasak Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo generalinio direktoriaus Benedikto Petrausko, naujojo Ro-Ro terminalo statyba Klaipėdos uoste įsibėgėja. Vyksta krantinių statybos darbai. Dar šiemet numatoma pradėti terminalo suprastuktūros statybą. Planuojama, kad terminalas pilnai pradės veikti 2013 metais. Negalutiniais skaičiavimais bendros valstybės ir privačios investicijos į šį terminalą sieks apie 200 mln. litų.

Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo komercijos direktoriumi nuo spalio 20 d. dirba Arvydas Skuodas, iki tol buvęs keltų operatoriaus „DFDS Seaways“ keleivių aptarnavimo grupės vadovu. Pagrindinis jo darbas ir yra kontaktai su Baltijos jūros keltų operatoriais siekiant juos pritraukti į Klaipėdos uostą.

„Naujų linijų steigimas yra ilgalaikis procesas, todėl jau šiandien aktyviai dirbame šia linkme ir tikimės, kad artimiausiu metu bus pasirašyti konkretūs ketinimų protokolai su keltų linijų operatoriais“, - pranešime cituojamas B.Betrauskas.

Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas yra centrinėje Klaipėdos uosto dalyje. Pradėjus veikti šiam terminalui Klaipėdos uoste ženkliai padidės Ro-Ro krovinių ir keltų keleivių aptarnavimo galimybės. Bus sudarytos platesnės galimybės uoste švartuotis ir kruiziniams laivams.

Šiuo metu vienintelį Klaipėdos uosto „Ro-Ro“ terminalą Smeltės pusiasalyje valdo Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO). Terminalas aptarnauja keturias kompanijos „DFDS Seaways“ laivybos linijas, Klaipėdą jungiančias su Vokietija, Danija ir Švedija. Jose dirba 6 keltai. Planuojama, kad šiemet šis KLASCO terminalas perkraus daugiau nei 5 mln. tonų krovinių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"