TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

KLASCO investicijų grąža – jau šiemet

2014 01 10 11:59
A.Pauža Vidos Bortelienės (LŽ) nuotrauka

AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) praėjusiais metais perkrovė 12,40 mln. tonų krovinių, tai 8 procentais mažiau nei 2012 metais, kai krova siekė 13,46 mln. tonų.

Planuojama, kad šiemet kompanijai ir uostui krovinių srautus užtikrins paskutinius 2 metus aktyviai vykdoma terminalų plėtra ir uosto infrastruktūros gerinimas.

„Praėję metai buvo tikrai nelengvi, didžiausią įtaką darė sudėtinga situaciją pasaulio trąšų rinkoje, taip pat trečiame ketvirtyje buvo uždaryta keltų linija Klaipėda – Zasnicas, dėl to netekome dalies krovinių srauto“, - sakė KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Pasak KASCO vadovo, teigiamos tendencijos yra grūdų eksporto srityje. Pasiteisino 2011 metais įvykdytas grūdų terminalo plėtros projektas. Padidinus terminalo pajėgumus, buvo išspręstos grūdų sukaupimo klausimas, nebeliko vagonų stygiaus piko metu. KLASCO grūdų ir grūdinių kultūrų krova pernai augo daugiau nei 15 procentų. Gero grūdų derliaus tikimasi ir šiemet.

„2014 metai KLASCO bus ypatingi. Planuojame baigti įgyvendinti vieną stambiausių investicinių projektų įmones istorijoje - antrą metų ketvirtį turi pradėti dirbti naujas birių trąšų sandėlis ir technologinės trąšų iškrovimo-pakrovimo linijos,“ – teigia A.Pauža.

Iš viso per dvejus metus į trąšų terminalo plėtrą bus investuota apie 70 milijonų litų. Investicijos atliktos laiku, pagrindiniai partneriai, trąšų gamintojai Lietuvoje ir Baltarusijoje, jau informavo apie planus didinti savo produkcijos eksportą per Klaipėdos uostą.

Taip pat šiemet turi būti baigta Uosto direkcijos vykdoma dar dviejų giliavandenių krantinių rekonstrukcija.

„Ne paslaptis, kad dėl techninių galimybių ankstesniais metais buvome priversti atsisakyti dalies krovinių, tačiau šiemet tikimės, kad situacija pagerės. Planuojame, kad šių metų krova bus tokia pat, kaip ir 2012 metais“, - sako A.Pauža.

Anot jo, 2013 metų pabaigoje pasirašyta nauja kolektyvinė sutartis. Ji galios iki 2016 metų pabaigos. Joje yra išsaugotos visos iki šiol kompanijoje buvusios socialinės garantijos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"