TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

KLASCO išbando naują terminalą

2014 04 11 6:00
Vido Kuklieriaus nuotrauka

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija KLASCO įgyvendino vieną didžiausių investicinių projektų įmonės istorijoje - jam panaudota 70 mln. litų.

Balandžio 1-5 dienomis pagal planą pradėti naujo biriųjų trąšų sandėlio, taip pat technologinės trąšų iškrovimo ir pakrovimo linijos bandomieji darbai. Iš karto pakrauti du laivai – „Omskij 140“ (2,9 tūkst. tonų) ir „Regina Luck“ (64 259 tonos) - iš senojo ir naujojo sandėlių, naudojant abi laivų galerijas, nutiestas iš geležinkelio mazgo. Bandymai atlikti sėkmingai. Šiuo metu tvarkoma dokumentacija, skirta valstybinei statinių priėmimo naudoti komisijai. Oficialus terminalo atidarymas numatomas vasaros pradžioje.

KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža pabrėžė, kad statyboms buvo rengiamasi kelerius metus, nes teko ieškoti geriausio finansavimo būdo, aptarti klientų poreikius ir užsitikrinti krovinių, sukurti naujų gamybinių operacijų schemų ir suderinti jas su krantines statančia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija bei bendrove „Lietuvos geležinkeliai“. Dvejus metus teritorijoje trukę darbai atlikti sklandžiai ir pagal grafiką, todėl terminalo klientai produkciją pradėjo gabenti kaip buvo sutarę iš anksto.

„Terminalą statėme tam, kad pritrauktume naujų krovinių. Trąšų yra įvairių rūšių, jų negalima maišyti. Kiekvienas klientas nori krovinio kokybės saugumo garantijų, ir mes jas suteiksime. Bendradarbiaujame su partnere „Achema“, Baltarusijos kalio ir azoto trąšų eksportuotojais. Svarbu, kad jiems sektųsi parduoti trąšas rinkoje, tada ir mes pasiektume numatytą apyvartą“, - sakė A.Pauža, tikintis naujo terminalo sėkme.

Į sandėlį trąšos patenka jo viršuje esančiu juostiniu transporteriu, o iškeliauja rūsyje įrengtais konvejeriais. Greta sandėlio įrengti 2 elevatoriai. Geležinkelio vagonų iškrovimo stotyje vienu metu gali būti priimami 4 vagonai. Transporterių galerijos sujungtos su anksčiau pastatyto trąšų terminalo dalimi, o krantinės galerija pratęsta iki 6 krantinės.

Kad trąšas būtų galima atvežti į krovos barą, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rekonstravo 2 geležinkelio kelius (Nr. 23, 24), kurių bendras ilgis - 980 metrų.

Didžiausios uosto krovos kompanijos KLASCO apyvarta 2013 metais sudarė 12,4 mln. tonų. Pernai bendrovėje dirbo 717 žmonių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"