TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

KLASCO jėga - paslaugų įvairovė

2006 09 22 0:00
Uoste senka Kazachstano geležies lydinių srautas, nes daugiau šių metalurgijos žaliavų išgabenama į Kiniją sausumos keliais.
Vidos Bortelienės nuotrauka

Didžiausią uosto paslaugų rinkos dalį užimančiai bendrovei "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" ruduo suteikė vilčių, kad praėjusių, rekordinių, metų apyvartos lygį išlaikyti pavyks.

Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas teigia, kad rugsėjį biriųjų trąšų terminalas dirba normaliu ritmu, nes Baltarusijos klientai pradėjo gabenti sutartyje numatytus kalio trąšų kiekius. Vasarą tranzitinių trąšų išvežimo grafiko nebuvo laikomasi.

"2005 metais biriųjų trąšų terminalo apyvartą didino rugpjūtį ir rugsėjį vykdyta eksperimentinė baltarusiškų kalio trąšų krova - pakrauta 290 tūkst. tonų. Šiemet pirmą ketvirtį trąšos buvo sėkmingai išvežamos pagal praėjusių metų sutartį, maždaug po 100 tūkst. tonų per mėnesį. Tai leido planuoti, kad iki metų pabaigos perkrausime milijoną tonų. Tačiau dėl prekybos trukdžių pasaulinėje kalio rinkoje nuo balandžio iki rugsėjo jų išgabenta perpus mažiau. Pastaruoju metu matyti, kad baltarusiškų trąšų srautas didėja, tad tikimės, kad bus perkrauti numatyti kiekiai", - sakė Greičiūnas.

Pajamų daugiau

Per 8 mėnesius KLASCO perkrovė 5,26 mln. tonų krovinių ir gavo 79,44 mln. litų pajamų. Lyginant laikotarpio krovą ir pajamas, be pernai parduoto konteinerių terminalo apyvartos, šių metų rezultatai panašūs (atitinkamai 1,8 proc. mažiau ir 0,3 proc. daugiau).

Pajamų didėjimą nulėmė ne tik besikeičiančios krovinių rūšys ir krovos tarifai, bet ir padidėjęs papildomų paslaugų (laikymo sandėlyje, vidinių perkrovimų) poreikis.

Kompanijai rūpesčių kelia lėtėjantys krovinių terminalo (generalinių krovinių uosto), kur dirba daugiausia dokininkų, apyvartos tempai. Pasak Greičiūno, sumažėjo šaldytų produktų importo bei geležies lydinių, kurių šiemet Kazachstanas daugiau parduoda į Kiniją, tranzitas. Geležies lydinių per 8 mėnesius krauta 100 tūkst. tonų mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Atsirandantys nedideli kiekiai naujų generalinių krovinių tokių praradimų neatsveria.

Jūrų perkėloje - šuoliai

KLASCO jūrų perkėlos terminale jau kelerius metus vyrauja stabilus augimas: šiemet per 8 mėnesius keltais gabenta 2,27 mln. tonų krovinių, ketvirtadaliu daugiau nei pernai. Keleivių padaugėjo 11 proc. (iki 125 tūkst. žmonių), ratinės technikos - 22 proc. (iki 113 459 vienetų).

Perkėloje daugėjant popieriaus ritinių ir kitų generalinių krovinių, ateinančiais metais KLASCO planuoja išplėsti terminalo teritoriją ir greta geležinkelio pastatyti sandėlį.

Bendrovės vadovų teigimu, investicinėje 2007-2009 metų programoje Smeltės pusiasaliui, kur veikia jūrų perkėla, skiriamas pagrindinis dėmesys. Bus projektuojamas vaisių (daržovių) terminalas, perkama speciali technika, kuriamas logistikos centras. Iš pagrindų modernizavus šiaurinę KLASCO dalį, statybų procesą bendrovė tęs pietinėje uosto dalyje, turinčioje gerai išvystytą kelių tinklą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"