TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

KLASCO stato du laivų vilkikus

2007 07 18 0:00
KLASCO vilkikai dirba visoje uosto akvatorijoje ir padeda švartuoti visų tipų laivus.
Autorės nuotrauka

Didžiausia uoste AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) pasirašė sutartį su Rusijos Leningrado laivų statykla "Pella" dėl dviejų vilkikų statybos.

Pasak KLASCO vadovų, "Pella" per konkurse nurungė varžovus pasiūlydama geriausią kainą, kokybės ir statybos terminų derinį. Pirmasis vilkikas Klaipėdoje pradės dirbti kitais metais, antrasis - 2009-ųjų vasarą.

Užtikrins uosto saugumą

Nauji vilkikai pagal savo charakteristiką bus panašūs į dabar eksploatuojamą 2000 metais statytą universalų vilkiką "Stumbras". Jie turės azimutinius varytuvus ir tarptautinius standartus atitinkančią plaukiojančių bei pakrantės objektų gesinimo įrangą. Kiekvieno jų variklio galingumas - 4500 AG, vilkimo galia - 55 tonos.

"Turėdami tokius stiprius vilkikus galėsime teikti paslaugas visų tipų laivams, įplaukiantiems į Klaipėdos uostą. Laivyno galimybės atitiks Klaipėdos uosto laivybos taisyklių reikalavimus", - aiškino KLASCO generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas.

Šiuo metu bendrovės filialas "KLASCO Towage Assistance" turi tris vilkikus - "Stumbrą", "Bizoną", "Bartą". Jie dirba visoje uosto akvatorijoje.

Vilkikų užimtumas uoste padidėjo ir poreikis kuo skubiau modernizuoti laivyną išryškėjo 2006 metų pavasarį, kai buvo atidarytas KLASCO antrinės bendrovės Krovinių terminalo naftos ir chemijos produktų krovos kompleksas. Intensyvesnė laivyba šiaurinėje uosto dalyje ir griežti laivybos saugumo reikalavimai paskatino KLASCO įtraukti į technikos investicinę programą iškart dviejų vilkikų statybą.

KLASCO valdantis koncernas "Achemos grupė" 2000-2006 metais į uosto krovos pajėgumo modernizavimą investavo per 400 mln. litų. Šiemet investicijoms skirta daugiau kaip 15 mln. litų.

Krova didėja

Dėl šiemet padidėjusios trąšų ir ro-ro technikos krovos per pusmetį KLASCO perkrovė 4,3 mln. tonų krovinių - dešimtadaliu daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jau kelerius metus nuolat kylanti Jūrų perkėlos terminalo dinamika įspėja, kad uostui reikia naujo terminalo ir kad būtina plėsti šį verslą.

Per šešis metų mėnesius keltais gabentų krovinių tonažas padidėjo, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, 15 proc., o technikos vienetais - penktadaliu. Keltais plaukė 93 428 keleiviai - 23 proc. daugiau. Vasaros mėnesiais keltų talpa išnaudojama maksimaliai.

Naują keleivių ir krovinių terminalą Klaipėdoje numatoma atidaryti 2009 metais, aišku, jeigu planų nesutrukdys didelės fizinės ir finansinės apimties Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcija - miesto bendrajame plane iškelta planavimo užsakovams sąlyga. Baltijos prospekto modernizavimas - valstybės investicijų programos dalis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"