TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Kodėl verta rinktis nuosavus prekės ženklus?

2011 10 26 10:30

Prekybos centruose galima aptikti įvairių būtinųjų prekių, kurios kaip atskiros prekių linijos gaminamos pagal prekybos tinklų užsakymus. Tokios linijos parduotuvių lentynose atsiranda dėl įvairių priežasčių. Vienu atveju tai daroma, norint išskirti, pavyzdžiui, ekologines prekes, kitu atveju - pažymėti pigiausių produktų liniją, skirtą jautriausiai visuomenės daliai. 

Vienos populiariausių prekybos tinklų prekių linijos yra tos, kurios pirkėjams padeda atsirinkti produktus ir gaminius pagal kainos ir kokybės santykį.

"Maximos" parduotuvėje pakalbinta vilnietė Elena sako žinanti, kad privačios produktų linijos padeda sutaupyti. Jauna Vyto ir Jurgos šeima tokių produktų vengia, nes abejoja dėl tokių gaminių kokybės. Kita iš prekybos centro išeinanti moteris tikina į prekės ženklą visai nežiūrinti, jai svarbiau kaina. Kalbinta moteris "Maximos" parduotuvėje yra ne kartą įsigijusi "Favorit" vardu paženklintų produktų ir teigia, kad jie buvę tikrai kokybiški.

Tarsi vizitinė kortelė

Kad nuosavos linijos produktai yra kokybiški ir jiems skiriama dar daugiau dėmesio bei kontrolės nei tiekėjų produkcijai, tikina ir "Maximos" Pirkimų departamento vadovas Skirmantas Nevidomskis. Anot jo, "Favorit" prekės yra tarsi vizitinė prekybos tinklo kortelė. "Šių produktų gamintojus rinkomės itin kruopščiai, ilgai konsultavomės, kad išsirinktume geriausius", - sako pašnekovas. Pavyzdžiui, sultis "Favorit" linijai gamina bendrovė "Eckes-Granini Lietuva", kuri taip pat gamina seniai Lietuvos gyventojų pamėgtas "Elmenhorster" sultis ir gėrimus. "Tikrai malonu, kad "Maxima" pasirinko mus kaip partnerius, nes pasitelkdami savo patirtį ir taikydami turimas technologijas užtikriname nepriekaištingą visų mūsų tiekiamų "Favorit" linijos produktų kokybę", - sako UAB "Eckes-Granini Lietuva" generalinis direktorius Marius Gudauskas.

"Maxima Favorit" - tai produktų linija, apimanti kasdien vartojamas prekes. "Maximos" atstovas tikina, jog visiškai neabejojant galima dėti produktus į krepšį, jeigu ant jų pakuotės yra būtent šis pavadinimas. "Tai visuomet sveiki, švieži ir kokybiški gaminiai. Tokių gaminių kokybė tikrinama pradedant žaliavos paruošimu, gamybos procesu ir baigiant pakavimu bei pristatymu į parduotuves visoje Lietuvoje", - teigia jis. Pasak pašnekovo, pastaruoju metu daug darbo buvo įdėta ir į gaminių pakuotes. "Mums labai svarbu, kad pakuotė būtų ne tik graži ir patraukli, bet ir patogi naudoti. Pavyzdžiui, pieno pakuotėje turi būti atsukamas kamštelis, nes taip pieną įsipilti lengviau. Tualetinio popieriaus pakuotė turi būti patogiai paimama. Kadangi į pirkinių maišelį ji netelpa, todėl yra su rankenėlėmis", - pakuočių subtilybes atskleidžia S.Nevidomskis.

Prekybininkai ir rinkodaros specialistai tikina, jog nuosavų ženklų būtinųjų prekių linijos - įprastas visame pasaulyje dalykas. Nuosavas prekės ženklas yra pridėtinė kiekvieno prekybos tinklo vertė, nes turėdamas savo liniją tinklas gali savo pirkėjams siūlyti išskirtines prekes, kurių nėra kitų prekybos tinklų parduotuvėse. Pirkėjo nauda - išskirtinės prekės kainodarą sudaro pats prekybos tinklas, todėl dažniausiai šios prekės savo kategorijoje kainuoja pigiau.

Prekių linija "Favorit", kuri buvo įvesta Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, skaičiuoja jau ketvirtuosius gyvavimo metus. "Maximos" pirkėjai jau pamėgo maisto ir pramoninius šio ženklo produktus. Prekybos tinklo statistika rodo, kad "Favorit" produktus vartojo daugiau nei 75 proc. prekybos tinklo "Maxima" pirkėjų, tai reiškia, kad šie produktai pasiekė beveik kiekvienos Lietuvos šeimos stalą.

Vienos populiariausių prekių

"Maximos" tinklo parduotuvėse labiausiai perkami tokie kasdieniai "Favorit" ženklu žymėti produktai kaip sviestas, kiaušiniai, aliejus ir miltai. Pirkėjai noriai renkasi ir iš gausaus konservuotų produktų asortimento. Turintieji namuose augintinių taip pat turėtų gerai žinoti prekės ženklą "Favorit", nes turi galimybę įsigyti šio prekės ženklo kokybiško ir jau populiaraus naminių augintinių ėdalo.

Prekybos tinklo "Maxima" Pirkimų departamento direktorius S.Nevidomskis pripažįsta, kad pramoninių prekių pasirinkimas kol kas nėra toks gausus, kaip norėtųsi, tačiau artimiausiu metu lentynas papildys sauskelnės, kurių itin geras kokybės ir kainos santykis tikrai turėtų pradžiuginti mažylių mamas.

"Kadangi jaučiame vis augantį pirkėjų susidomėjimą, šį prekės ženklą ir toliau palaipsniui plėtosime, skirdami daug dėmesio produktų ir gaminių kokybei, jų sudedamosioms dalims, pakuotei, kainodarai, vietai lentynose ir visiems kitiems svarbiems veiksniams, lemiantiems didėjantį jo populiarumą", - sako S.Nevidomskis.

Šiuo metu "Maximos" parduotuvėse pirkėjai gali rasti per 160 prekių, už kurių vienodų pakuočių su laimingos šeimos nuotraukomis slypi pripažintų gamintojų produktai ir gaminiai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"