TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Konkurencija mažina stiklo kainą ir skatina kokybę

2008 06 02 0:00

Dėl lėtėjančio statybų sektoriaus ir užpildytos rinkos, stiklo paketų gamintojai šiais metais įspūdingo pardavimo nesitiki. Smarkioje konkurencinėje kovoje esą išliks tik kokybišką ir palankiomis kainomis produkciją siūlantys gamintojai.

"Pernai ir užpernai gamintojai nespėdavo tenkinti užsakovų poreikių. Tad visi rinkos dalyviai visi iš karto, norėdami suspėti tuos poreikius tenkinti, išplėtė gamybos bazę. Tačiau dabar tokios paklausos jau nebėra. Todėl tokia situacija ir susiklostė", - aštrėjančią konkurenciją rinkoje LŽ aiškino V.Steponavičiūtė, stiklo paketus gaminančios įmonės "Bodesa" komercijos vadovė. Pasak jos, pardavimą įmonė šiais metais bandanti "pritempti" prie praėjusių metų lygio. Negailestingoje konkurencinėje kovoje esą išliks tik tie, kurie galės pasiūlyti aukščiausios kokybės produkciją patraukliomis kainomis. Tačiau smulkesnių įmonių galimybių konkurencinėje kovoje pašnekovė nenuvertintų. Esą dėl mažesnių, palyginti su didžiosiomis įmonėmis, sąnaudų jos galinčios siūlyti pigesnę produkciją.

UAB "Etna" gamybos direktorius Bronius Zabiela LŽ sakė, kad šiais metais įmonės pardavimas sumažėjo 15-20 procentų. Tokius rezultatus B.Zabiela aiškina sumažėjusiu statybų sektoriaus mastu. Tačiau, kita vertus, anot pašnekovo, į rinką veržiasi gretimų šalių (Lenkijos, Latvijos, Baltarusijos) gamintojai. Ypač sėkmingai veikia latviai, siūlantys gana kokybišką ir nebrangią produkciją. Pasak jo, dėl didelės pasiūlos rinkoje įmonės turinčios mažinti kainą.

Kaip praneša bendrovės "Vildaiva ir Ko" valdoma stiklo paketų gamintoja "Stiklo gaminiai", įmonės pardavimas pirmą šių metų ketvirtį, palyginti su 2007-ųjų tuo pačiu laikotarpiu, šiek tiek sumažėjo. Bendrovė tikisi, kad sumažėjęs pardavimas yra laikinas reiškinys, tačiau tolesnė įmonės veikla priklausys nuo bendros situacijos statybų rinkoje.

"Mažėjant statybų plėtrai, Lietuvos stiklo paketų gamintojams rinkoje pasidarė labai ankšta. Tenka ieškoti naujų rinkų, partnerių užsienio šalyse, taikyti lankstensius pardavimo metodus ir siūlyti nestandartinius sprendimus. Šiais metais planuojame pateikti rinkai ir naujų produktų. Tačiau tokio pardavimo didėjimo, koks buvo pastaruosius penkerius metus, kol kas tikėtis neverta", - pranešime teigia "Stiklo gaminių" direktorius Edvinas Jackauskas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"