TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Konteinerių krovos versle sustiprės konkurencija

2006 07 08 0:00
Per penkis šių metų mėnesius Klaipėdos uoste perkrauta 87,85 tūkst. konteinerių - tik 0,1 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu.
LŽ archyvo nuotrauka

Laivų krovos bendrovė "Klaipėdos Smeltė" nuo liepos vidurio pradės ir konteinerių krovos veiklą

"Klaipėdos Smeltė" šią savaitę baigė universalios sandėliavimo aikštelės pirmojo etapo statybos darbus. Įrengti 3,5 hektaro konteinerių krovos teritoriją prie birželį uosto direkcijos pastatytų 82-89 krantinių bendrovei kainavo apie 15 mln. litų. Tai bus jau antrasis konteinerių terminalas Klaipėdos uoste.

Bendrovės investicijos į anksčiau įsigytą konteinerių terminalo techniką sudarė per 20 mln. litų. Nupirkti du moderniausi Baltijos regione "Liebher" firmos mobilūs ratiniai kranai skirti krauti itin sunkius ir negabaritinius krovinius, o vienas iš dviejų "Ferrari" konteinerių krautuvų galės kabinti ir po 2 konteinerius. Numatoma kranų sparta - 25 konteineriai per valandą. "Klaipėdos Smeltė" į atitinkamos talpos laivus galės krauti 2000 sutartinių vienetų konteinerių (TEU).

Iki rugsėjo planuojama į terminalą nutiesti laikinus privažiuojamuosius kelius nuo pagrindinių įmonės vartų Minijos gatvėje. Po kelerių metų rekonstravus Baltijos prospektą ir įrengus jo tęsinį iki uosto įmonių konteineriai bus vežami pro naujus vartus.

Bendrovės generalinis direktorius Rimvydas Vaštakas, remdamasis mokslininkų atliktais Klaipėdos automobilių eismo tyrimais, tvirtino, kad dėl naujo terminalo veiklos sunkiojo transporto pietinės miesto dalies gatvėse padaugės nežymiai, nes projektinio 250 tūkst. TEU terminalo pajėgumo siekti teks kelerius metus. "Dar šiais metais planuojame perkrauti 20 tūkst. konteinerių, kitąmet tikimės pritraukti iki 50 tūkstančių", - prognozavo Vaštakas.

Paklaustas apie partnerius jis sakė, kad bendrovė klientų turi, tačiau nepaneigė, kad tarp jų yra ir tų, kurie iki šiol konteinerius krauna kitos uosto bendrovės terminale.

Dabartinis uosto konteinerių krovėjas - "Klaipėdos terminalo grupė" - bendradarbiauja su visomis didžiosiomis laivybos linijomis, jungiančiomis Klaipėdą su Europos uostais: "Team Lines", "Baltic Container Lines", OOCL, "UniFeeder", ESF, "Kuršių Linija".

Pietinės uosto dalies akvatorijos gylis yra bent metru mažesnis nei ties "Klaipėdos Smeltės" krantinėmis, todėl naujasis terminalas gali būti patrauklesnis ne tik dėl modernios technikos, bet ir geresnių laivybos sąlygų.

Per šių metų pirmąjį pusmetį "Klaipėdos Smeltė" perkrovė 540 tūkst. tonų įvairių krovinių - beveik tiek pat, kiek pernai. "Krovos darbai buvo pelningi, tačiau kai investicijoms naudojamos apyvartinės lėšos, rezultatai neigiami", - sakė įmonės vadovas. Anksčiau skelbta, jog šiemet "Klaipėdos Smeltė" prognozuoja 28 mln. litų pajamas bei 1,3 mln. tonų krovą.

Kai uosto direkcija per artimiausius trejus metus prie "Klaipėdos Smeltės" teritorijos baigs kitų krantinių statybos darbus, bendrovė planuoja statyti naują šaldytos produkcijos terminalą bei modernų logistikos centrą, į šiuos projektus investuoti daugiau kaip 100 mln. litų. "Klaipėdos Smeltė" naujiems objektams turi pakankamai žemės, nes jos nuomojama teritorija užima 35 hektarus prie 2,2 kilometrų ilgio krantinių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"