TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Krovinių vežimo apimtį didins investicijos į aptarnavimą

2010 12 08 0:00
"Lietuvos geležinkeliai", diegdami šiuolaikinius įmonės vadybos metodus, siekia toliau didinti krovinių vežimo apimtį.
LŽ archyvo nuotrauka

"Lietuvos geležinkeliai" per vienuolika šių metų mėnesių gabeno 14 proc. daugiau krovinių nei per tą patį laikotarpį pernai. Tikimasi, kad įdiegus šiuolaikinę santykių su verslo klientais valdymo sistemą, įmonės pardavimas didės toliau.

Artimiausiu metu bendrovė taip pat ketina reorganizuoti su pardavimu susijusius padalinius, įdiegti naujus veiklos valdymo įrankius. Gerinti klientų aptarnavimą ir ieškoti būdų, kaip didinti paslaugų pardavimą, "Lietuvos geležinkelių" vadovybė nutarė dar praėjusiais metais. Šį sprendimą padiktavo rinkos sąlygos, siekiant stiprinti "Lietuvos geležinkelių" konkurencingumą krovinių vežimo rinkoje.

Pokyčius diktuoja rinka

"Lietuvos geležinkeliai", siekdami taupyti klientų laiką ir bendroje bazėje kaupti informaciją apie užklausimus bei pateikti operatyvius atsakymus į juos, nusprendė diegti vieno langelio klientų aptarnavimo principą. Įdiegus vieno langelio principą bendrovėje veiks centralizuotas ryšių su klientais padalinys - Kontaktų centras. Kiekvienas jų kreipimasis telefonu, internetu, elektroniniu paštu ar SMS žinute bus užfiksuotas informacinėje sistemoje.

Jau per pirmąjį kontaktą klientai bus operatyviai supažindinami su bendra informacija apie krovinių vežimo ir papildomas paslaugas, jų teikimo sąlygas, užregistruojamas užsakymas. Sudėtingesni klausimai bus peradresuojami atsakingiems darbuotojams. Jeigu klientas per pirmąjį kontaktą negaus visos jį dominančios informacijos, vėliau jam perskambins ar atrašys atsakingi bendrovės darbuotojai.

Kad būtų užtikrintas kokybiškas klientų užklausų valdymas, "Lietuvos geležinkeliai" investuoja į darbuotojų atranką, mokymą, papildomos įrangos įsigijimą.

Sistema padeda valdyti informaciją

"Lietuvos geležinkeliai", investuodami į klientus orientuotus verslo vadybos sprendimus, pradeda diegti santykių su jais valdymo sistemą (angl. "Customer Relationship Management", CRM). Ši sistema išsprendžia daugelį problemų, susijusių su klientų informacijos kaupimu ir analize, bei atveria plačias galimybes priimti argumentuotus verslo sprendimus klientų aptarnavimo srityje.

CRM sistemomis Lietuvoje naudojasi draudimo, logistikos, telekomunikacijų bendrovės, bankai. Pasak specialistų, didžiausias jų pranašumas yra tas, kad organizacija gali operatyviai ir lanksčiai prisitaikyti prie kliento verslo poreikių, formuoti ir parduoti naujus verslo paslaugų paketus, valdyti su klientais susijusią informaciją įmonės viduje. Tai ypač pravartu, kai atsakingi darbuotojai išeina atostogų, keičia darbą ar dėl ligos negali dirbti. Tada jų funkcijas perima kolegos ir atlieka visus reikiamus darbus, o klientai dėl to nepatiria jokių nesklandumų.

Pasaulinė praktika liudija, kad įdiegus verslo vadybos sprendimus, orientuotus į klientus, per trejus metus sandorių skaičius padidėja 10 proc., pardavimas - iki 30 procentų. Be to, paprastai trečdaliu pakyla sėkmingai CRM sistemas naudojančių bendrovių vertė.

Išsivysčiusiose valstybėse CRM sistemos - plačiai paplitęs instrumentas. Jos įdiegtos maždaug 40 proc. JAV ir Europos įmonių. Dažniausiai CRM sistemomis naudojasi telekomunikacijų, finansinių paslaugų, farmacijos ir transportavimo kompanijos.

Parengta bendradarbiaujant su AB "Lietuvos geležinkeliai"

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"