TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Kūrėjai galės užsidirbti iš savo vaizdo įrašų „YouTube“

2014 09 05 9:44
AFP/Scanpix nuotrauka

Nuo šiol Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo autorinių įrašų „YouTube“ kanale.

„Kokybiškas turinys yra labai svarbus organizuojant efektyvius rinkodaros komunikacijos projektus. Todėl ir atsirado projektas Videostars.lt – pirmoji oficiali galimybė Baltijos šalių autorinio vaizdo kūrėjams tiesiogiai uždirbti iš „YouTube“ kanalo, o reklamos užsakovams – rinktis kokybišką vaizdo turinį savo prekės ženklų komunikacijai. Sudarydami sąlygas reklamos užsakovams bei agentūroms talpinti reklamą prie kruopščiai atrinkto ir saugaus turinio, atveriame naujų, Baltijos šalyse dar neišnaudotų, galimybių,“ – sako Videostars.lt idėjos autorius Rokas Kondratas.

Jis atkreipia dėmesį, kad užsidirbti galės tik tie, kurie patys sukurs ir patalpins unikalų, savo autorinį vaizdo įrašą, o ne tiesiog „YouTube“ kanale perplatins internete pasklidusius vaizdelius. Bendradarbiavimas su Videostars.lt užtikrina, kad įkeltas turinys tampa autoriniu, kurio kiti negali nukopijuoti – taip išsprendžiama autorinių teisių pažeidimų problema.

Anot R. Kondrato, apie 77 proc. Lietuvos interneto vartotojų naudojasi „YouTube“ , iš jų net 60 proc. vaizdus žiūri mobiliaisiais įrenginiais (34 proc. planšetėmis, 26 proc. išmaniaisiais telefonais). Populiariausias žanras yra muzika – net 70 proc. lietuvių peržiūrėto turinio sudaro muzikiniai vaizdo įrašai.

Šis verslo modelis, kai uždirbama iš reklamų, rodomų prie autoriaus kurtų unikalių vaizdo įrašų, plačiai taikomas Vakarų rinkose. Daugeliui industrijos profesionalų jau seniai žinoma „YouTube“ kanalo vaizdo reklamos tinklų veikla, kitaip dar vadinama MCN (Multi-Channel Network), tapusi verslo šaka, pritraukiančia solidžių investicijų, bet Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje šis verslo modelis skaičiuoja dar tik pirmuosius žingsnius.

„Džiaugiamės, kad po intensyvių paruošiamųjų darbų, nepraėjus nė metams nuo oficialaus lietuviškosios „YouTube“ kanalo versijos pristatymo, pasirašėme sutartis su „YouTube“ ir esame vieninteliai sertifikuoti „YouTube“ specialistai Lietuvoje, - sako R. Kondatas. – Būdami aktyvūs vaizdo turinio vartotojai, suvokiame vaizdo platformos ir mūsų autorių potencialą, tad užsiimsime ne tik atlygiu už reklamą, integruotą į autorinį vaizdo turinį, bet ir edukuosime kūrėjus kuo efektyviau išnaudoti „YouTube“ kanalą bei kitų socialinių tinklų galimybes. Skatinsime kokybiško turinio, aktyvių bendruomenių atsiradimą, rengsime kūrybines dirbtuves ir padėsime atsiskleisti turintiems talentą, bet iki šiol žinomiems tik „YouTube“ erdvėje.“

Oficialiai veiklą pradėję vasaros pabaigoje, Videostars.lt jau bendradarbiauja su Radiocentru, Radistais, Zip.fm ir portalu „Kas vyksta Kaune“. Artimiausiu metu sutartys bus pasirašytos su keliolika žinomų Lietuvos atlikėjų, artistų bei humoristų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"