TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Laimingi darbuotojai klientus aptarnauja geriau

2013 09 11 14:32
sheknows.com nuotrauka

Kuo žmogus laimingesnis, tuo jo gaunamoms pajamos yra aukštesnės, produktyvumas didesnis, o jų socialiniai santykiai geresni. Jungtinių Tautų Tvaraus vystymosi sprendimų tinklo sudarytas pasaulio valstybių laimės reitingas taip pat atskleidė, kad lietuviai yra laimingesni už latvius ir estus.

„Pasaulinis tyrimas patvirtino mūsų įžvalgas, kad laimingi darbuotojai geriau aptarnauja klientus. Verslas turi labiau rūpintis savo darbuotojais, nes priešingu atveju gali sugadinti reputaciją ar prarasti potencialių pajamų ir lojalių klientų. Taigi, verslininkai turi savo dėmesį telkti ne tik į klientų lūkesčių patenkinimą, bet ir atsižvelgti į darbuotojų poreikius. Sakydami „Jumis rūpinamės labiau“, labiau rūpindamiesi ir klientais, ir partneriais, ir darbuotojais“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Aukštas darbuotojų laimės pojūtis bendrovėms yra naudingas ir kitose srityse. Laimingi darbuotojai yra labiau motyvuoti, aktyviau siekia pripažinimo darbe ir labiau stengiasi dėl savo tikslų.

Tyrimo metu taip pat atskleista, kad laimingesni žmonės rečiau serga ir savo darbe yra labiau produktyvūs. Jie taip pat geriau supranta ir apdoroja informaciją – tai reiškia, jie yra kūrybiškesni ir atviresni naujovėms.

Pasauliniame laimės reitinge lietuviai užima 71 vietą iš 156. Baltijos šalių kaimynai rikiuojasi žemesnėse pozicijose. Estai užima 72 vietą, o latviai – 88.

„Galime užimti aukštesnę vietą nei 71-oji, jei prie to prisidės darbdaviai. Blogas klientų aptarnavimas plinta – jei kas nors buvo prastai aptarnautas, greičiausiai ir jis blogai elgsis su savo klientais. Raginame darbdavius investuoti į savo darbuotojų ir klientų gerą savijautą ir sutraukyti blogo aptarnavimo grandinę. Tuomet jų klientai liktų laimingesni, nes buvo tinkamai aptarnauti, ir bendras laimės lygis šalyje paaugtų“, – teigia „Bitės“ vadovas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"