TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

LAL savininkai tęsia derybas su švedais

2006 05 16 0:00
Net ir pratęsus derybas dėl "Lietuvos avialinijų" pardavimo, švedai šios oro bendrovės gali ir neįsigyti.
Petro Malūko nuotrauka

Prieš savaitę Lietuvos aviakompanija suabejojo, ar sandoris apskritai įvyks, tačiau vakar stringančios derybos pratęstos dar pusantro mėnesio

"Lietuvos avialinijų" (LAL) šeimininkė "LAL investicijų valdymas" iki birželio pabaigos pratęsė derybas su švedų aviakompanija "FlyMe Europe" dėl 33 proc. LAL akcijų paketo pardavimo. Bendrovė "LAL investicijų valdymas" praėjusią savaitę paskelbė, kad nuo metų pradžios vykstančios derybos gali nutrūkti, ir ji kompaniją valdys savarankiškai. Tokia galimybė neatmetama net ir pratęsus derybas.

"Kompanijos rezultatai gerėja, ji tvarkosi finansinius srautus, plečia veiklos sritis. Tikimasi, kad iki metų pabaigos bendrovė pradės dirbti pelningai. LAL rinkoje seniai turi patikimą vardą, todėl nebus taip, kad neatėjus švedams kompanijoje kas nors keisis į bloga. Nieko panašaus. "FlyMe Europe" tėra potenciali investuotoja, strateginė partnerė, jos atėjimas turi duoti naudos, o ne nuostolius", - sakė LAL generalinis direktorius Arūnas Griškėnas. Lietuvos aviakompanija nepaneigė turinti ir kitų potencialių investuotojų, bet jų neįvardijo.

Švedijos oro bendrovė "FlyMe Europe" metų pradžioje pasirašė 33 proc. "Lietuvos avialinijų", šiemet pristačiusių savo naują prekių ženklą "flyLAL", akcijų pirkimo sutartį. Sandoriui įvykus, švedų oro įmonė turėtų teisę pamažu didinti savo dalį Lietuvos įmonėje ir iki 2009 metų vasario pabaigos turėtų perimti 100 proc. akcijų. Derybos su Švedijos aviakompanija užtruko, nes, pasak LAL generalinio direktoriaus, "FlyMe Europe" siūlomos sąlygos netenkina aviakompanijos LAL šeimininkų.

"Švedai nori, kad aktyvinant ir optimizuojant bendrovės veiklą būtų mažinama administracijos darbuotojų, nes jų santykis su kitais darbuotojais vis dar nėra optimalus, tikėtina, jog reikėtų atleisti dar apie 50 įmonės darbuotojų. Tačiau šiuo metu privatizavimo sutartis to daryti neleidžia. Tai apipinta tam tikrais biurokratiniais apribojimais, kurie vakariečiams yra nepriimtini", - padėtį aiškino Griškėnas. Įmonė įsipareigojusi valstybei išlaikyti tam tikrą darbuotojų skaičių. Taip pat norint parduoti akcijas reikia atsakingų institucijų leidimų, nes tą numato privatizavimo sutartis

Anot jo, vienas motyvų, kodėl "FlyMe Europe" ketina įsigyti dalį LAL, - lietuvių aviakompanijos Technikos departamento patirtis. "flyLAL Technics" atlieka techninę orlaivių priežiūrą, sertifikuotą pagal ES reikalavimus, bei moko techninės priežiūros specialistus. Tai didžiausias lėktuvų techninės priežiūros centras Baltijos regione. "flyLAL Technics" paslaugomis naudojasi daug didelių aviakompanijų. "FlyMe Europe" taip pat ketina sudaryti ilgalaikę sutartį su LAL Technikos departamentu, tačiau bendrovė suinteresuota prisidėti prie Technikos departamento valdymo ir siekia išskirtinių nuolaidų savo orlaivių priežiūrai bei remontui. Griškėno manymu, tokie įsipareigojimai gali neigiamai atsiliepti santykiams su kitais partneriais ir klientais, nes kitos kompanijos taip pat galėtų pradėti reikalauti išskirtinių sąlygų, o tai susilpnintų LAL pozicijas rinkoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"