TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lašiša gardžiuosimės rečiau

2014 02 05 12:45
Lašišos kilogramo kaina pasaulinėje rinkoje jau perkopė 6 eurų ribą. Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Lašišos kilogramo kaina pasaulinėje rinkoje jau perkopė 6 eurus, todėl ir Lietuvoje šių žuvų kaina turėtų neišvengiamai kilti, tad mažės pardavimas.

Marijampolės žuvų produktų ir ledų gamybos bendrovės ICECO generalinio direktoriaus Valdemaro Šalausko teigimu, rinkoje yra neraminančių tendencijų. „Jeigu ir toliau žaliavos kaina šitaip kils, neišvengsime kainų augimo. Tai verčia nerimauti, nes tokiu atveju lašišos ir jos produktų vartojimas kristų. Taigi, nors turime didelių tikslų ir planų, tačiau perspektyva dėl augančių žaliavos kainų tampa gana sunkiai prognozuojama”, - kalbėjo verslininkas.

Nepaisant neigiamų rinkos tendencijų, marijampoliečių bendrovės bendros pardavimo pajamos pernai išaugo 20 proc., iki 44,2 mln. litų. ICECO valgomųjų ledų pardavimas, palyginti su 2012 metais, didėjo beveik 30 proc., žuvies gaminių – apie 15 procentų.

„Vienas iš įmonės tikslų buvo užtikrinti didesnį produkcijos pasiekiamumą vartotojui. Šiuo metu ICECO gaminių jau galima įsigyti visuose didžiuosiuose šalies prekybos centruose. Be to, itin didelį dėmesį skiriame produkcijos kokybei, naudojame tik aukštos kokybės žaliavas tiek ledų, tiek žuvies produkcijos gamybai, nuolat tobuliname receptūras, asortimentą. Pirkėjai, kuriems kokybė yra svarbi, tai įvertina, tad ir pardavimai nuosekliai auga“, - sakė UAB ICECO generalinis direktorius Valdemaras Šalauskas.

Pasak jo, pastaraisiais metais įmonė itin sėkmingai augino valgomųjų ledų pardavimus ir per 2013 m. užimamą ledų rinkos dalį Lietuvoje padidino net 2,5 karto. Ilgalaikis strateginis tikslas – užimti 10-15 proc. šalies ledų rinkos ir padidinti žuvies produkcijos gamybos apimtis apie 15 proc. Įmonės eksportas 2013 m. sudarė beveik 60 proc. jos pardavimo apimčių ir siekė 26 mln. litų. Pagrindinės eksporto šalys pernai išliko tos pačios kaip ir 2012 metais: Baltijos valstybės, Vokietija, Danija, JAV, Jungtinė Karalystė, Graikija, Airija ir Kanada.

Šiais metais „ICECO“ planuoja papildyti ir atnaujinti tiek ledų, tiek žuvies asortimentą ir savo pirkėjams pasiūlyti naujų skonių bei rūšių „Aurum“ ledų ir „Zigmo“ žuvies produktų, taip pat kitokių šaldytų gaminių. Planuojama atnaujinti ir „ICECO“ 18 firminių parduotuvių tinklą, šiemet bus atidarytos dvi naujos parduotuvės.

Dar vienas iš šių metų tikslų - atnaujinti įmonės gamybinę technologinę įrangą tiek ledų, tiek žuvies cechuose, pasinaudojant ES paramos ir įmonės lėšomis. „Vien į ledų gamybos cecho atnaujinimą jau dabar esame investavę daugiau kaip 1 mln. litų, esame numatę skirti dar 3 mln. Lt. investicijų gamybos įrangai atnaujinti, – sakė V. Šalauskas. – Atnaujinta technologinė įranga leis įmonei kurti ir gaminti produktus, kurie būtų įdomūs ir konkurencingi ne tik Lietuvoje, bet ir Vakarų Europoje“.

2011 m. bendrovė ICECO įsigijo Marijampolės žuvų produktų ir ledų gamybos įmonei „Kraitenė“ (viena iš pirmųjų didžiausių šaldytų produktų gamintojų Lietuvoje), priklausiusį nekilnojamojo ir kilnojamojo turto kompleksą ir tęsia valgomųjų ledų bei žuvies produktų gamybos bei prekybos tradicijas. Bendrovėje nuolat dirba 430 darbuotojų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"