TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuva tampa skaitmeninine valstybe

2015 08 19 15:56
Alinos Ožič (LŽ) nuotrauka

2015 metų pirmąjį ketvirtį asmeninius kompiuterius ir interneto prieigą namuose turėjo 68 proc. namų ūkių. Tokių namų ūkių dalis per metus padidėjo 2 procentiniais punktais, pranešė Statistikos departamentas.

Internetą lietuviai daugiausia naudoja naujienoms skaityti, informacijos paieškai bei apsipirkti.

Mieste kompiuterius namuose turėjo 70 proc., kaime – 62 proc. namų ūkių, o interneto prieigą – atitinkamai 71 ir 63 proc.

Beveik visi (99 proc.) namų ūkiai, turintys namuose interneto prieigą, naudojosi plačiajuosčiu ryšiu. 88 proc. interneto prieigą turinčių namų ūkių naudojosi plačiajuosčiu laidiniu ar belaidžiu fiksuotu ryšiu, 31 proc. naudojosi mobiliojo ryšio tinklais.

Neturinčių interneto prieigos namuose, gyventojai nurodė, kad jiems internetas nereikalingas. Kitos priežastys, dėl kurių nesinaudota internetu namuose, – reikiamų įgūdžių neturėjimas, brangi įranga, dideli paslaugų tarifai arba galimybė naudotis internetu kitur.

Internetas daugiausia buvo naudojamas naujienoms skaityti, ryšiams, informacijos paieškai. Ryšiams internetą naudojo 93 proc. internautų, internetinės bankininkystės paslaugomis – 70 proc. internautų, socialiniuose tinkluose bendravo 65 proc. internautų.

Bent kartą per metus valstybės institucijų ar kitų viešųjų paslaugų įstaigų elektroninėmis paslaugomis pasinaudojo maždaug pusė internteto naudotojų.

2015 metų pirmąjį ketvirtį prekes ir paslaugas asmeniniams tikslams internetu pirko ar užsakė 29 proc. asmenų, kurie naudojosi internetu. (2014 metų tą patį laikotarpį – 25 proc.). Pusė asmenų, pirkusių prekes internetu darė užsakymus 1 arba 2 kartus. O 44 proc. elektroninės prekybos naudotojų per ketvirtį išleido iki 100 eurų.

Dažniausiai elektronine prekyba buvo naudojama perkant drabužius, avalynę, sporto prekes, namų ūkio reikmenis ir bilietus į renginius.

Mobiliaisiais telefonais 2015 metų pirmąjį ketvirtį naudojosi 96 proc. visų 16–74 metų amžiaus gyventojų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"