TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuviai daro perversmą Europos finansinių paslaugų sektoriuje

2014 02 20 11:02
"Etronikos" nuotrauka

Lietuvių bendrovė „Etronika“, kurianti inovatyvų el. bankininkystės sprendimą „Banktron“, antrus metus iš eilės sulaukė tarptautinių ekspertų pripažinimo, kaip įmonė savo produktais ir idėjomis keičianti Europos finansinių paslaugų sektoriaus veidą.

Sausio pabaigoje Londone „Google Camp“ žinomi finansinių paslaugų ir technologijų sektoriaus ekspertai „Etroniką“ įtraukė į penkiasdešimties Europos bendrovių sąrašą „The FinTech 50 2014“. Į jį papuola inovatyviausios bendrovės, kurios savo sprendimais kelia perversmą finansinių paslaugų sektoriuje.

Taip pat „Etronika“ praėjusią savaitę vykusioje tarptautinėje finansų ir bankininkystės naujovių konferencijoje Londone „FinovateEurope 2014“ antrus metus iš eilės pelnė „Geriausios inovacijos“ titulą už inovacijas, plėtojant „Banktron“ sprendimą. Šiemet dviejų dienų renginyje savo idėjas pristatė beveik 70 bendrovių, veikiančių finansų ir bankininkystės sektoriuje.

„Plėtodami savo produktus pagrindinį dėmesį skiriame inovacijoms ir naujausioms technologijoms. Pasaulyje buvome vieni pirmųjų, eksperimentavę kaip valdymo judesiu ir balsu technologijas pritaikyti finansų rinkoje. Šiandien „Banktron“ ne tik prisitaiko prie vartotojo poreikių, bet ir finansų institucijai leidžia sudaryti išsamų savo kliento profilį ir geriau jį pažinti“, – teigia „Etronika“ generalinis direktorius Kęstutis Gardžiulis.

Pasak jo, išsamus kliento profilis leidžia įvertinti jo elgseną, poreikius ir jam pateikti aktualią informaciją ar pasiūlymus reikiamu metu ir reikiamoje vietoje. O tai ypač svarbu, kai klientai banko paslaugomis vis dažniau naudojasi mobiliojo telefono pagalba.

„Taip vienu metu laimi ir vartotojas, ir finansų institucija, ir pastarosios partneriai. Geriau pažinodama savo klientą finansų įstaiga, bendradarbiaudama su prekybos tinklais, telekomunikacijų bendrovėmis ar kitais partneriais, jam gali pateikti tik aktualią informaciją ir patenkinti jo specifinius poreikius. Tai leidžia visoms pusėms sudaryti naudingą ekosistemą. Taip pat gaunami duomenys apie kliento veiksmus padeda sukurti papildomą apsaugos lygmenį, padedantį užkirsti kelią tapatybės vagystėm, apgaulei ir neteisėtiems veiksmams kliento sąskaitoje“, – sako K.Gardžiulis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"