TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuviai iš užsienio siunčiasi daugiau prabangos prekių

2013 01 10 11:23
Reuters/Scanpix nuotrauka

Vis dažniau Lietuvos gyventojai iš užsienio elektroninių parduotuvių siunčiasi brangesnes siuntas.

Tarptautinės siuntų gabenimo kompanijos „Ecoparcel Group“ atstovai pastebi, kad į šalį dažniau keliauja žymių prekių ženklų gaminiai, o brangūs siuntiniai draudžiami papildomomis sumomis.

Išskirtinių prekių ieškantys Lietuvos gyventojai iš užsienio svetainių pamėgo siųstis drabužius bei įvairius aksesuarus: rankines, avalynę, papuošalus. Tarp dažniausiai siunčiamų prabangos prekių – Prancūzijos „Louis Vuitton“, Italijos „Armani“, Didžiosios Britanijos „Burberry“ mados namų kūriniai. Kad į Lietuvą vis dažniau atkeliauja brangesnės siuntos liudija ne tik žymių prekinių ženklų pavadinimai ant pakuočių, bet ir draudimo sumos.

„Visos siuntos, kurių vertė yra iki 500 eurų, yra apdraudžiamos nemokamai. Pastebime, kad mūsų klientams vis dažniau prireikia papildomo draudimo – vadinasi, gabenami vis brangesni siuntiniai. 2012 m. į Lietuvą iš užsienio e. parduotuvių iš viso buvo pristatyta maždaug 45 tūkst. papildomai draustų siuntinių, o tai beveik 3 kartus daugiau nei 2011 m.“, – teigia „Ecoparcel Group“ vadovas Andrius Balkūnas.

Daugiausiai prabangos prekių užsakoma iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos ir Italijos e. parduotuvių. Vis daugiau brangių siuntų atkeliauja ir iš Kinijos. Nors siuntos užsakomos iš įvairiausių pasaulio šalių e. parduotuvių, tačiau jos dažnai atgabenamos iš sandėlių Lenkijoje ir Didžiojoje Britanijoje. „Gausūs siuntų srautai taip pat plaukia ir į Rusiją, tarp kurių – ir paauksuota vonios įranga“, – pastebi A. Balkūnas.

Pastaruoju metu užsienio e. parduotuvės pačios ėmė ieškoti siuntų kompanijų, kurios turėtų galimybę siuntas pristatyti į augančias tris Baltijos šalių rinkas. „Logistikos paslaugos reikalingos 90 % visų įmonių. Vis sparčiau besivystant elektroninei prekybai interneto svetainės panoro klientus aptarnauti ir Baltijos regione. Svetainės ieško logistikos partnerių, kurie gali garantuoti stabilų aptarnavimą, patrauklius įkainius ir trumpą pristatymo laiką, todėl kiekvienam atvejui tenka taikyti individualų sprendimą“, – teigia A. Balkūnas.

2011 m. kompanija iš Lietuvos ir į Lietuvą gabeno 1,2 mln. siuntų. Planuojama, kad 2012 m. šis skaičius bus 22 % didesnis.

"RINKOM" informacija

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"