TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuviška degtinė - pasaulio rinkoms

2009 10 16 0:00

Didžiausia šalies stipriųjų gėrimų gamintoja ir eksportuotoja AB "Stumbras" pradeda naują eksporto strategijos plėtros etapą.

Įmonė baigė "Lithuanian Vodka" auksinės degtinės atnaujinimą. Bendros investicijos į visos šeimos "Lithuanian vodka" atnaujinimą siekia per 2,5 mln. litų. Kaip teigė AB "Stumbras" eksporto direktorius Arnas Paulius, dabar ši degtinė savo kokybiniais ir fiziniais atributais prilygsta garsiausiems pasaulio stipriųjų gėrimų gamintojų ženklams, todėl jos pozicija bus stiprinama tiek šalies, tiek užsienio rinkose.

"Vienas svarbiausių "ginklų", kuriais sieksime plėsti eksporto apimtį, - atnaujinta "Lithuanian Vodka" auksinė. Nuo šiol ši degtinė filtruojama per aukso filtrus, o jie suteikia gėrimui dar švelnesnį skonį ir skaidrumą. Atnaujindami vieną populiariausių ir kokybiškiausių lietuviškų degtinių, be skonio savybių tobulinimo, daug dėmesio skyrėme ir technologiniams aspektams, tokiems kaip kokybiškesni kamšteliai su dozatoriais. Jie padės apsisaugoti nuo produkto padirbinėjimo", - pasakojo A.Paulius.

Itin daug dėmesio skirta ir šeimos "Lithuanian vodka" degtinės, ypač "Lithuanian Vodka" auksinės degtinės, dizainui. Naująsias etiketes kurti patikėta vienai garsiausių Didžiosios Britanijos pakuočių dizaino agentūrų LFH. Vien į "Lithuanian Vodka" auksinės degtinės butelio dizaino kūrimą investuota apie 400 tūkst. litų. "Norint konkuruoti ne tik šalies, bet ir tarptautiniu mastu, nepakanka vien investicijų į paties gaminio kokybę, taip pat svarbu atsižvelgti į globalias stipriųjų gėrimų įvaizdžio formavimo tendencijas. Siekdami, kad mūsų gaminiai būtų lygiaverčiai varžovai pasaulinio garso gamintojų ženklams, užsibrėžėme "Lithuanian Vodka" auksinei degtinei ir visai atnaujinamai "Lithuanian vodka" degtinės šeimai suteikti itin modernią išvaizdą, juolab kad per artimiausius trejus metus ketiname plėstis Azijoje, Lotynų Amerikoje ir ES šalyse", - kalbėjo AB "Stumbras" rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.

Rinkos tyrimų bendrovės "AC Nielsen" duomenimis, šeimos "Lithuanian Vodka" degtinė 2008 metų rugpjūčio - 2009-ųjų liepos mėnesiais užėmė apie 30 proc. Lietuvos degtinės rinkos, t. y. daugiausia šalyje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"