TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvių laisvalaikis: teatro populiarumas augo, krepšinio – mažėjo

2014 02 19 16:16
Pastarąjį dešimtmetį lietuviai ėmė dažniau lankytis teatre. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Per pastaruosius dešimt metų lietuvių laisvalaikio leidimo įpročiai pasikeitė radikaliai – besirenkančių poilsį namuose vis labiau mažėja, auga bilietų pardavimai į renginius, ypač – teatrą.

Be to, lietuviai renkasi vis profesionalesnius ir brangesnius renginius: vidutinė renginio kaina 2013 m. siekė 49,81 Lt, o aukščiausio lygio pasirodymams negailėta ir kelis kartus didesnių sumų.

Tokias tendencijas rodo dešimt metų veikiančios bilietų platinimo sistemos „Tiketa“ statistika.

„Didžiausias pokytis per dešimtmetį – augantis domėjimasis teatru. Pats teatras per laiką tapo kokybiškesnis, nes ženkliai išaugo teatrų skaičius, įsikūrė ypač daug komercinių teatrų. Nepaisant pasiūlos augimo, paklausa yra didžiulė, tad ne veltui bilietai į teatrus vis brangsta. Regis, teatro populiarumas sudavė smūgį ir antrajai lietuvių „religijai“ – krepšiniui, šios sporto šakos klubams vis sunkiau pritraukti žiūrovus į rungtynes. Žinoma, tai daugiausia nulėmė faktas, kad ženkliai padaugėjo čempionatų – Eurolyga, Europos taurė, LKL, BBL ir kiti, tad žmonės šiek tiek persisotino“, – kintančias lietuvių pramogavimo tendencijas vardija „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.

Pastebima, jog lietuviai įvairias šventes taip pat linkę švęsti nebe namuose, o renginiuose. Dėl to daugėja ir tematinių renginių, pavyzdžiui, specialūs koncertai ir spektakliai Valentino dienos ar kovo 8-osios dienos proga.

„Elektroninės prekybos rinkos tendencijos patvirtina, kad žmonės vis mieliau renkasi įspūdžio dovanas. Net ir per didžiąsias metų šventes daugėja lietuvių, kurie pinigus investuoja ne į maistą ir alkoholį pasisėdėjimui namuose, o verčiau artimuosius pakviečia praleisti laiką drauge koncerte, spektaklyje ar kine“, – teigia mokėjimo internetu būdo „Sving“ vadovas Lietuvoje Augustas Štaras.

2013 m. tūkstančių žiūrovų sulaukė šie renginiai: Laisvojo stiliaus motokroso pasaulio čempionato etapas, Pasaulio karatė čempionatas, tarptautinės rankininkų rungtynės, Lotynų Amerikos šokių čempionatas bei Dalai Lamos paskaita. Populiariausi šou buvo „Disney on Ice“ ir „Cirque du Soleil“, o iš užsienio atlikėjų ir koncertų populiarumu išsiskyrė „Scorpions“ bei Lana del Rey.

„Bilietų pardavimai byloja, kad lietuvių jau nebegąsdina aukštos renginių kainos, jie negaili pinigų į mylimiausių atlikėjų pasirodymus ar pasaulinio garso šou. Dažnai net ir brangūs bilietai išgraibstomi vos per kelias dienas, todėl tampa svarbu turėti pinigų „čia ir dabar“. Tam puikiai pasitarnauja „Tiketos“ sistemoje įdiegtas atsiskaitymo būdas „Sving“ – bilietus į renginį klientai gali įsigyti iškart, o sumokėti tik po 45 dienų“, – sako „Sving“ vadovas Lietuvoje Augustas Štaras.

2013 metai tapo išskirtiniai populiariausiems Lietuvos atlikėjams – iš kamerinės aplinkos ir klubų daugelis jų pernai persikėlė į didžiąsias šalies arenas. Tūkstančių žiūrovų koncertuose sulaukė ne tik Andrius Mamontovas ir „Foje“, Marijonas Mikutavičius bei „Sel“, bet ir vyresniosios kartos atlikėjai – Stasys Povilaitis, Gytis Paškevičius, „Rondo“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"