TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvoje - prancūziško brendžio premjera

2009 11 21 0:00
"Tessendier & Fills" konjako namai įsikūrę Prancūzijoje, Konjako regione.
LŽ archyvo nuotrauka

AB "Vilniaus degtinė", tęsdama bendradarbiavimą su Prancūzijoje, Konjako regione, įsikūrusiais "Tessendier & Fills" konjako namais, plečia produkcijos asortimentą ir Lietuvos bei užsienio rinkoms pristato atnaujintą produktą - autentišką prancūzišką brendį "Renaissance".

"Premium klasės gėrimų poreikis Lietuvoje net sunkmečiu nekrito. Remiantis praėjusių metų rinkos stebėjimų duomenimis matyti, kad brendžio ir konjako produkcijos vartojimas Lietuvoje nors nežymiai, bet nuosekliai augo", - teigė AB "Vilniaus degtinė" marketingo vadovas Juozas Daunys.

Atnaujintas produktas.

"Rinka diktuoja sąlygas, tačiau kokybės kartelės kėlimas yra užduotis gamintojui. Siekdami išlaikyti savo produkcijos pozicijas XO kategorijos (t. y. ne mažiau negu 6 metų brandinimo) brendžių klasėje Lietuvoje, rinkai pristatome atnaujintą savo verslo partnerių Prancūzijoje produktą - pagal šimtametes tradicijas Konjako regione gaminamą XO kategorijos brendį "Renaissance" ir visiškai naują "Renaissance" VSOP (t. y. brandintą ne mažiau negu 4 metus)", - pasakojo J.Daunys. Pasak jo, dviejų kategorijų "Renaissance" papildys "Vilniaus degtinės" asortimentą XO gėrimų rinkoje, kur iki šiol dominavo brendis "Old Vilnius". Įmonės rinkos stebėsenos duomenimis, praėjusiais metais 8 iš 9 pirkėjų, įsigijusių ženklu XO pažymėtą brendį, rinkosi "Old Vilnius".

AB "Vilniaus degtinė" su konjako namais "Tessendier & Fills" bendradarbiauja jau antrus metus. Naujojo brendžio "Renaissance" kūrėjas - pats konjako namų savininkas Jerome Tessendier. Jis kontroliuoja visus gamybos procesus: nuo vynuogių atrankos iki brendžio brandinimo.

Pasak J.Daunio, bendradarbiavimą su Tessendier šeimos konjako namais lėmė siekis pasiūlyti Lietuvos ir užsienio rinkoms autentišką produkciją. "Lietuvoje neturime brendžio gamybos tradicijų, tačiau tiek brendžio, tiek konjako gėrimai čia itin mėgstami ir vertinami. Prognozuojame, kad naujasis "Renaissance" vartotojų simpatijas laimės dėl subalansuoto kokybės ir kainos santykio", - teigė J.Daunys. Brendis "Renaissance" taip pat bus eksportuojamas į Didžiąją Britaniją bei kaimynes Lenkiją ir Baltarusiją.

Parduotuvių lentynas naujasis prancūziškas brendis pasiekė praėjusią savaitę: "Renaissance" XO, pasižymintis slyvų, medaus bei vanilės poskoniu ir kiek švelnesnis, karamelizuotų obuolių, grietinėlės bei pieniško šokolado poskonio "Renaissance" VSOP.

Faktai

Per pirmą šių metų pusmetį AB "Vilniaus degtinė" pardavimas eksporto rinkose didėjo daugiau negu 15 proc. ir pasiekė 1,58 mln. litų (tuo pačiu periodu pernai - 1,37 mln. litų).

Didžioji dalis "Vilniaus degtinės" eksporto teko Europos Sąjungos šalims.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"