Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISGYNYBAŠEIMA IR SVEIKATA
ŠVIETIMASŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
EKONOMIKA

"Lietuvos avialinijos" įklimpo į nuostolius

 
2006 07 19 0:00
Nuostolingos "Lietuvos avialinijos" šiemet prognozuoja kelių milijonų litų grynąjį pelną. <br>Petro Malūko nuotrauka
Nuostolingos "Lietuvos avialinijos" šiemet prognozuoja kelių milijonų litų grynąjį pelną.
Petro Malūko nuotrauka

Privataus kapitalo 2005-aisiais privatizuotos didžiausios šalyje skrydžių bendrovės "Lietuvos avialinijos" (LAL) nuostoliai pernai, palyginti su 2004 metais, padidėjo 3 kartus - iki 27,409 mln. litų, tačiau šiemet įmonė prognozuoja kelių milijonų litų grynąjį pelną.

"Pernai pagrindiniai nuostoliai dėl neapdairiai ir akivaizdžiai nepagrįstai vykdytos plėtros susidarė dar prieš privatizuojant LAL - iki rugsėjo pabaigos įmonė jų turėjo apie 26,1 mln. litų. Kai nauji savininkai rugsėjo pradžioje perėmė bendrovę ir pradėjo ją pertvarkyti, spartų nuostolių didėjimą pavyko sustabdyti", - kalbėjo LAL generalinis direktorius Arūnas Griškėnas. Pasak jo, pernai su skrydžiais susijusios LAL pajamos padidėjo maždaug 17 mln. litų, tačiau sąnaudos šoktelėjo net 55 mln. litų.

Iš pagrindinės veiklos avialinijos 2005-aisiais patyrė 30,383 mln. litų nuostolių - beveik du kartus daugiau negu 2004 metais, kai jie siekė 15,947 mln. litų. Finansinė ir investicijų veikla pernai LAL taip pat buvo nuostolinga (3,4 mln. litų), nors 2004-aisiais įmonė iš jos gavo 4,33 mln. litų pelno.

Šių metų sausį avialinijos skelbė, kad jų preliminarus pernykštis nuostolis sudarė apie 8 mln. litų, nes ketvirtąjį ketvirtį pavyko rezultatus pagerinti, tačiau nekomentavo, ar jis bendras, ar patirtas tik iš pagrindinės veiklos.

LAL akcijas valdo elektroninių ir inžinerinių sprendimų bendrovės "Fima" kontroliuojamas "LAL investicijų valdymas". Be "Fimos" ir "Žia Valdos", pastarojo akcininkė taip pat yra statybų bendrovė "Garantas".

Dabartiniai avialinijų akcininkai viešai pripažįsta, kad jie yra tik finansiniai investuotojai, tad gali oro bendrovės akcijas parduoti. Dabar į jas pretenduoja Švedijos "FlyMe Europe". Derybos turėtų trukti iki rugsėjo mėnesio pabaigos.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasGynybaKontaktai
ĮdomybėsIstorijaJurgos virtuvėKomentaraiReklaminiai priedai
KonkursaiKultūraLietuvaMokslas ir ITPrenumerata
PasaulisSportasŠeima ir sveikataŠvietimasKarjera
TrasaŽmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"