TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

"Lietuvos geležinkeliai" plečia partnerių tinklą

2008 12 19 0:00
A.Munkinas (kairėje) ir S.Dailydka pasirašė įmonių bendradarbiavimo sutartį, kuri palengvins krovinių vežimą tarp Lietuvos ir Rusijos.
LŽ archyvo nuotrauka

Vakar bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka ir Rusijos bendrovės "Russkaya Troyka" generalinio direktoriaus pavaduotojas plėtrai Andrejus Munkinas pasirašė dviejų įmonių bendradarbiavimo sutartį.

Dvi stambios geležinkelių pervežimais užsiimančios įmonės ekonominio sunkmečio metu nusprendė suvienyti jėgas ir kartu efektyviau dirbti pervežant krovinius tarp Lietuvos, Rusijos bei Vakarų Europos.

"Lietuvos geležinkeliai" kartu su viena didžiausių Rusijos krovinių ekspedijavimo kompanijų "Russkaya Troika" sieks padidinti krovinių srautus tiek iš Vakarų Europos į Rusiją, tiek iš Rusijos į Vakarų Europą per Lietuvos teritoriją. Sutartyje numatytos ne tik krovinių vežimo sąlygos, bet ir visos logistikos bei ekspedijavimo paslaugos, galimybė klientui pristatyti krovinį "nuo durų iki durų".

Didelės galimybės

Pagal pasirašytą sutartį geležinkeliu bus gabenami jūriniai 20 pėdų konteineriai (TEU). Dar šiemet arba kitų metų pradžioje planuojama iš Klaipėdos į Maskvą pervežti 360 TEU.

Vėliau ketinama organizuoti ir krovinių, iš Vakarų Europos į Rusiją gabenamų sausuma, reguliarų pervežimą šaudykliniais traukiniais.

Kadangi daugumoje Europos valstybių naudojama siaura geležinkelio vėžė (1435 mm), o Rytų valstybėse ji yra platesnė (1520 mm), vežimai bus organizuojami perkraunant cisternas-konteinerius Šeštokų stotyje. Šio projekto dalyviai bus ne tik "Lietuvos geležinkeliai" bei "Russkaya Troyka", bet ir pastarosios įmonės partnerė - Šveicarijos kompanija "Hupac Intermodal SA".

Minėtam projektui įgyvendinti jau yra numatyti ir kroviniai, kuriems pervežti bus naudojami ir "Lietuvos geležinkelių", ir "Russkaya Troyka" vagonai bei konteineriai. Šeštokų stoties infrastruktūra parengta kroviniams perkrauti, o esant būtinybei ir sandėliuoti. Pasak S.Dailydkos, Šeštokų stotyje vieną konteinerį galima perkrauti per 7-8 minutes, o parengti visą traukinį užtrunka vos dvi valandas.

Planuojami krovinių srautai per Šeštokų stotį yra nuo 340-360 TEU per mėnesį, arba atitinkamai 4200 TEU per metus. Bendra sandorių vertė turėtų siekti 5-6 mln. litų, tačiau jei bus poreikis, "Lietuvos geležinkeliai" galės pervežti ir daugiau krovinių.

Stipri sąjunga

Naujoji "Lietuvos geležinkelių" partnerė "Russkaya Troyka" yra bendro kapitalo įmonė. 50 proc. jos akcijų priklauso bendrovei "Rusijos geležinkeliai", o kita pusė - stambiai logistikos grupei "Fesco".

"Fesco" grupė yra didžiausias intermodalinis transporto operatorius Rusijoje, vienijantis jūrų, automobilių ir geležinkelių transportą. Jos įmonės per metus perkrauna daugiau nei 2 mln. TEU, o geležinkeliais perveža 25 mlrd. tonų kilometrui krovinio.

"Russkaya Troyka" taip pat akcentuoja glaudų bendradarbiavimą su kompanija "Hupac" - viena svarbiausių strateginių savo verslo partnerių ir krovinių vežimo operatorių Vakarų Europoje. Ši įmonė turi labai gerai išplėtotą logistikos schemą ir krovinių vežimo tinklą, jungiantį svarbiausius Europos valstybių krovinių pervežimo ir paskirstymo taškus. Kompanijos metų apyvarta siekia 350 mln. eurų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"