TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvos geležinkeliui - modernus ryšys

2007 06 15 0:00
Užbaigę IX D geležinkelių koridoriaus Kaišiadorys-Kybartai telekomunikacijų modernizavimo projekto darbus UAB "Fima" generalinis direktorius G.Juknevičius (kairėje) ir "Belam-Riga" direktorius M.Katzas (dešinėje) įteikė atminimo skulptūrėlę AB "Lietuvos geležinkeliai" generaliniam direktoriui S.Dailydkai.
Nuotrauka: © Lietuvos žinios

IX D geležinkelių ruože Kaišiadorys-Kybartai baigtas įgyvendinti telekomunikacijų modernizavimo projektas. Šis Europos Sąjungos finansuojamas projektas kainavo daugiau kaip 16 mln. litų, darbai atlikti per 1,5 metų.

IX D geležinkelių koridoriaus ruožo Kaišiadorys-Kybartai telekomunikacijų modernizavimas prasidėjo 2005 metų rugpjūtį. Projektą įgyvendino AB "Lietuvos geležinkeliai" (LG) skelbtą konkursą laimėjęs konsorciumas SIA "Belam-Riga" ir UAB "Fima". Jungtinės veiklos sutarties partneriai "Belam-Riga" ir "Fima" projekto įgyvendinimo darbus atliko anksčiau, nei buvo planuota. "Tuo tikrai verta džiaugtis", - sakė LG generalinis direktorius Stasys Dailydka. Anot jo, IX D geležinkelių koridorius yra svarbus gabenant Kaliningrado tranzitinius krovinius. Modernizavus šio ruožo telekomunikacijas padidėja geležinkelių eismo saugumas, pagerėja valdymas ir ruožo pralaidumas.

Įgyvendinant šį projektą Kaišiadorių-Kybartų geležinkelių ruože ant atramų pakabinta 37 km 48 skaidulų šviesolaidinio kabelio, o į gruntą paklota 130 km 24 skaidulų šviesolaidinio kabelio. Keturiolikoje geležinkelių statinių 30 metų senumo analoginė ryšių įranga pakeista skaitmenine, kompaktiška, kurią gali aptarnauti mažiau personalo. Taip pat pakeista bendrojo ir technologinio ryšio sistemų įranga. Darbai kainavo 16,278 mln. litų. Pasak LG projektų vadovo Kęstučio Andriūno, senoji ryšio sistema nebesusidorojo su labai padidėjusiu informacijos srautu, o naujosios sistemos pralaidumas yra 500 kartų didesnis. "Dabar galėsime ne tik efektyviau valdyti finansus ir krovinių gabenimą, bet ir teikti papildomas paslaugas, pavyzdžiui, ryšio, nes pajėgumų turime daugiau, nei dabar mums reikia", - teigė S.Dailydka. Lietuvos geležinkelių telekomunikacijų tinklų modernizavimo darbus IX D koridoriaus ruože prižiūrėjo Suomijos inžinerinių kompanijų "Omnitele" Ltd ir "JP Epstar" Ltd konsorciumas. "Jie neleido mums atsipalaiduoti. Stengėmės dirbti kasmet efektyviu", - sakė konsorciumo "Belam-Riga" direktorius Markas Katzas.

SIA "Belam-Riga" kartu su įrangos tiekėja Airijos bendrove "Nortel Networks" 2002-2004 metais įgyvendino pirmąjį Europos Sąjungos ISPA lėšomis finansuojamą geležinkelių projektą Baltijos šalyse. Pagal tą projektą buvo modernizuotos telekomunikacijos per Lietuvą einančiame IX B geležinkelių transporto koridoriuje. Šis projektas kainavo 22,994 mln. litų. Jį teigiamai įvertino ISPA programos atstovai. Šiuo metu konsorciumas SIA "Belam-Riga" ir UAB "Fima" įgyvendina telekomunikacijų modernizavimo projektą geležinkelių ruože Pagėgiai-Obeliai. Čia bus paklota 312 km 48 skaidulų šviesolaidinio kabelio, nutiesta 769 km varinių kabelių visoms sistemoms sujungti, numatyta pakeisti bendrojo bei technologinio ryšio telekomunikacines sistemas. "Modernizavus visas telekomunikacijų ir elektros tiekimo sistemas galėsime šalies geležinkelius valdyti centralizuotai - iš Vilniaus. Sumažės valdymo išlaidos, padidės darbo efektyvumas", - aiškino LG generalinis direktorius.

Parengta bendradarbiaujant su AB "Lietuvos geležinkeliai"

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"