TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvos gyventojai dažniau užsuka į restoranus

2013 12 12 16:48
„McDonald‘s“ lankytojai vertina jaukų restoranų interjerą, skanų maistą ir mėsainius, pagamintus iš natūralios jautienos, taip pat, kad restoranai yra lengvai pasiekiami. LŽ archyvo nuotrauka

Bendroji gyventojų nuotaka daro didelę įtaką valgymo ne namuose rinkai ir gyventojų įpročiams. Antai 2009 metais net 84 proc. lietuvių stengdavosi rečiau lankytis restoranuose, o šiemet tokių yra tik 23 procentai.

Restoranų tinklo „McDonald’s“ atlikto kasmetinio valgymo ne namuose įpročių tyrimas rodo, kad Lietuvos bendroji gyventojų nuotaika yra pozityviausia, lyginant su laikotarpiu nuo 2009 metų.

Tyrimo duomenimis, nuo 2009 metų gyventojų nuotaika palaipsniui gerėja, nors dar išlieka negatyvi – tam daugiausiai įtakos turi gyventojų neužtikrintumas dėl savo finansinės padėties ir darbo galimybių.

„Kaip rodo tyrimo rezultatai, bendroji gyventojų nuotaka daro didelę įtaką valgymo ne namuose rinkai ir gyventojų įpročiams. 2009 metais 84 proc. lietuvių stengdavosi rečiau lankytis restoranuose, o šiemet tokių yra tik 23 procentai“, – sakė Tomaszas Nawrockis, „McDonald‘s“ vykdomasis direktorius Baltijos šalyse.

„Toliau augame ir nuo 2008 iki 2012 metų investavome daugiau nei 30 mln. litų į naujų ir jau esamų restoranų įkūrimą bei modernizavimą, meniu tobulinimą, plečiant itin aukštos kokybės produktų, įskaitant ir vietinės kilmės, asortimentą, klientų aptarnavimo kokybės gerinimą. Tai „McDonald‘s“ leidžia džiaugtis gerais rezultatais – tiek ekonominio augimo, tiek nuosmukio laikotarpiu“, – sakė jis.

„McDonald’s“ valgymo ne namuose tyrimas parodė, kad maitinimo rinka šiuo metu susiduria su nemažais iššūkiais. Vartotojai kelia didesnius kainos, meniu įvairovės, klientų aptarnavimo kokybės reikalavimus.

Bendrovės nuomone, gebėjimas pateikti vartotojų lūkesčius atitinkantį pasiūlymą – gerą kainos ir kokybės santykį – šiandien yra itin svarbus sėkmės veiksnys.

Ne namuose šiuo metu Lietuvoje daugiausiai pietauja 35–55 m. amžiaus vyrai, Latvijoje – vienodai tokio pat amžiaus vyrai ir moterys, o Estijoje – 20–34 metų vyrai ir 35–55 metų moterys.

„McDonald‘s“ restoranai taip pat populiarūs ir lankomi šeimų. Tai lemia šeimos poreikiams pritaikyta infrastruktūra – vaikų žaidimų erdvės, galimybė rinktis iš daugybės vaikams skirto „Happy Meal“ komplekto variantų.

Šiais metais šeimoms „McDonald‘s“ Baltijos šalyse pasiūlė ir papildomų patogumų – specialiai joms skirtų automobilių stovėjimo vietų prie restoranų, šeimų aptarnavimą prie staliukų.

Tyrimas parodė, kad „McDonald‘s“ lankytojai vertina ir jaukų restoranų interjerą, skanų maistą ir mėsainius, pagamintus iš natūralios jautienos, taip pat ir tai, kad restoranai yra lengvai pasiekiami.

„McDonald‘s“ restoranų tinklas Baltijos šalyse bendradarbiauja su 50 tiekėjų iš visos Europos, įskaitant ir Baltijos šalių įmones. Daržoves ir salotas „McDonald‘s“ restoranams Baltijos šalyse tiekia Lietuvos įmonė „Salpronė“, pieną – Latvijos kompanija „Food Union“. Nuo praėjusių metų mėsainių bandelės yra kepamos taip pat iš Latvijos „Dobeles Dzirnavnieks“ ir Estijos „Tartu Mill“ įmonėse pagamintų miltų.

Kasmetinį „McDonald’s“ valgymo ne namuose tyrimą atliko tyrimų bendrovė TNS. Šis tyrimas taip pat analizuoja bendrąsias valgymo ne namuose rinkos tendencijas Lietuvos maitinimo rinkoje ir didžiausius šios rinkos dalyvius, įskaitant restoranus, kavines ir kitas maitinimo vietas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"