TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvos paštas taupys klientų laiką

2015 12 15 16:27
Pagrindinėje salėje bus aptarnaujami iškart trys klientai. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotraukos

Atidarydama naująjį klientų aptarnavimo skyrių, AB Lietuvos paštas pradeda pilotinį projektą, kuriuo siekiama taupyti klientų laiką ir jiems teikti įvairias paslaugas. Viena didžiausių Lietuvos pašto bėdų įvardijamos didžiulės „gyvos“ eilės.

Eilėse gyventojai ypač vargsta pensijų mokėjimo dienomis bei paskutinėmis mėnesio dienomis, kai visi suskumba mokėti už komunalines paslaugas. Eilės dar labiau nutįsta, kai vienam kitam klientui prireikia išsiųsti ilgiau registruojamą siuntą.

Naikins eiles

Naujame pašto skyriuje, kuris gruodžio 15 dieną buvo atidarytas sostinės BIG prekybos centre, tokių bėdų, kaip tikimąsi, neliks. 137 kv. metrų plote įrengtos dvi salytės, kuriose įdiegta eilių valdymo sistema. Jose klientai priimami pagal terminale išmuštus kvitus, kuriuose yra nurodytas eilės numeris ir apytikris laukimo laikas. Pirmojoje salytėje, kurioje teikiamos įprastos pašto paslaugos – siuntų paruošimas ir išdavimas – dirba trys darbuotojos. Laukdami savo eilės, klientai gali pasivaikščioti po savitarnos parduotuvėlę, kurios lentynose išdėliotos kanceliarinės prekės, smulkios dovanėlės, siuntų pakavimo dėžutės, knygos, periodiniai spaudos leidiniai ir panašios prekės. Skirtingai nei kituose pašto skyriuose, šios prekės neužrakinamos vitrinose, todėl skyriaus darbuotojoms nereikės pertraukti darbo, kad klientui paduotų norimą prekę – visa tai pasiekiama ranka.

Šioje salėje klientai, jei pageidauja, gali patys siuntą supakuoti ir pasverti.

Kitoje salytėje – „Pay Post“ klientams teikiamos finansinės paslaugos. Čia taip pat įdiegta eilių valdymo sistema ir įrengtos dvi darbo vietos.

Taigi, klientams nereikės laukti bendroje eilėje. Teikiant vienos rūšies paslaugas, jos įvykdomos kur kas greičiau.

Naujasis klientų aptarnavimo skyrius dirbs kasdien iki 21 valandos, o siuntas galima išsiųsti ir pasiimti naudojantis lauke esančiu LP EXPRESS savitarnos terminalu.

Simbolinę juostą perkirpo Lietuvos pašto vadovai – Lina Minderienė ir Alfonsas Macaitis.

Bandys iki pavasario

Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė spaudos konferencijoje pasakojo, kad prieš įrengiant šį moderniausią Lietuvoje klientų aptarnavimo skyrių, buvo išanalizuota, ko gyventojai labiausiai pageidauja. „Tai pilotinis projektas. Jis bus testuojamas iki kitų metų balandžio. Įvertinus rezultatus, bus įrengiama daugiau panašių skyrių. Matyt, kitais metais Lietuvoje galėtų atsirasti dar 3 – 5 panašūs“, – svarstė bendrovės vadovė. Į naująjį klientų aptarnavimo skyrių buvo investuota apie 100 tūkst. eurų.

Lietuvos pašto valdybos pirmininkas Alfonsas Macaitis teigė, kad Lietuvos paštas pastaruosius ketvertą metų sparčiai keičiasi, teikia vis daugiau naujų kokybiškų paslaugų, ir tai nelieka nepastebėta. Pasak jo, šiemet pirmą kartą po daugelio metų Lietuvos paštas uždirbo pelno, sparčiai auga apyvarta.

Anksčiau buvo pranešta, kad per pirmąjį šių metų pusmetį bendrovė uždirbo 0,5 milijono eurų grynojo pelno. Bendrovės pardavimo pajamos siekė 32,7 mln. eurų ir buvo beveik 15,9 proc. didesnės nei 2014 metų pirmąjį pusmetį.

„Šių paslaugų rinkoje Lietuvoje konkuruoja per 80 įmonių. Reikės daug pastangų, kad bendrovė nuolat eitų žingsniu priekyje. Lietuvos paštas greitai keičia veidą ir jau nėra ta įmonė, kuri teikia „popierines“ paslaugas. Diegiamos klientams patrauklios naujovės netrunka sukurti pridedamąją vertę“, sakė A. Macaitis.

Pasak L. Minderienės, jau netrukus bus teikiama ir daugiau elektroninių paslaugų – pavyzdžiui, užsakyti siuntas bus galima internetu.

Bendrovės vadovai pažymi, jog pasiteisino ir investicijos į tris dešimtis smulkių klientų aptarnavimo skyrių, įrengtų didesniuose prekybos centruose. Į juos didelė dalis paslaugų perkeliama iš pasenusių skyrių. Naujų padalinių pajamos padidėjo kelis kartus, palyginti su senųjų skyrių pajamomis.

Lietuvos pašto finansinių paslaugų skyriaus "Pay Post" darbuotojos laukia pirmųjų klientų.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"