TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvos paštas tikisi tapti Kinijos vartais į Europą

2014 06 19 11:15
Lietuvos pašto nuotrauka

Lietuvos paštas šiandien pasirašė partnerystės sutartį su viena didžiausių kurjerių paslaugas teikiančių bendrovių Kinijoje „S.F. Express“. Pagal šią sutartį įmonės bendradarbiaus pristatydamos siuntas iš Kinijos į Europos šalis – ES valstybes, taip pat Rusiją ir Baltarusiją. 

„Lietuvos pašto partnerystė su Kinijoje veikiančiomis kurjerių ir siuntų bendrovėmis yra svarbus žingsnis visapusiškai išnaudojant mūsų šalies potencialą – juk dėl patogios geografinės padėties ir gerai išvystytos transporto infrastruktūros, esame itin patraukli tarptautinės korespondencijos tranzito valstybė. Neabejoju, kad šis bendradarbiavimas padės Lietuvai tapti vienos didžiausių pasaulio rinkų, Kinijos, vartais į Europą“, ‒ teigė susisiekimo viceministras ir Lietuvos pašto valdybos pirmininkas Arijandas Šliupas.

Pasak jo, Kinijos elektroninės prekybos rinka yra didžiausia Azijoje ir viena didžiausių pasaulyje. Spartus rinkos augimas, o tuo pačiu ‒ augančios pervežamų siuntų apimtys, skatina Kinijos bendroves ieškoti būdų saugiai ir greitai pristatyti siuntas į viso pasaulio, taip pat Europos šalis.

„Užsienio partneriai ypač vertina Lietuvos pašto teikiamų paslaugų kokybę bei lankstumą, gebėjimą pateikti unikalių sprendimų greitam ir saugiam siuntų pristatymui. Stiprindami pozicijas vienoje didžiausių pasaulio rinkų, atveriame naujų galimybių tolesnei Lietuvos pašto plėtrai ir apyvartos augimui“, ‒ pažymi Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.

Šių metų gegužę Lietuvos paštas tapo ir kitos Kinijos rinkoje veikiančios tarptautinės logistikos bei transporto bendrovės „CLEVY“ partnere. „CLEVY“ dirba su tokiomis kompanijomis kaip „Alibaba Group“, viena didžiausių pasaulyje elektroninės prekybos verslo platformų, kurios siuntos sudaro apie 60 proc. Kinijoje pristatomų siuntų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"