TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvos privatūs vežėjai geležinkeliais susibūrė į asociaciją

2014 10 11 6:00
Tomas Keršis pabrėžė, kad krovinių vežimo geležinkeliais rinka Europoje liberalizuota jau daugiau nei dešimtmetį. LŽ archyvo nuotrauka

Rugsėjo mėnesį oficialiai įregistruota Lietuvos privačių geležinkelių įmonių asociacija, kurios pagrindinis tikslas yra atstovauti privačių geležinkelių įmonių interesams valstybinėse Lietuvos ir Europos Sąjungos institucijose.

Naujai įkurtos asociacijos vadovu tapo 17 metų darbo patirtį geležinkelių įmonėse turintis Tomas Keršis. „Dalyvausime kuriant palankesnę teisinę bazę nepriklausomiems vežėjams geležinkeliais ir stengsimės, kad būtų kuo mažiau vadinamųjų pilkųjų zonų reguliuojant šių vežėjų veiklą. Kalbant apie ilgalaikius tikslus, mums labai svarbu gerinti Lietuvos transporto sistemos įvaizdį Europoje, taip pat siekti, kad mūsų šalies rinkoje atsirastų naujų vežėjų“, - sakė naujosios asociacijos vadovas T. Keršis.

Jis pabrėžė, kad vienas svarbiausių tikslų yra bendradarbiauti su „Lietuvos geležinkeliais“. „Sprendimą įkurti asociaciją padiktavo poreikis suvienyti Lietuvos bendroves, kurios šiuo metu teikia geležinkelių paslaugas arba valdo ir eksploatuoja nuosavą geležinkelių infrastruktūrą, turi prieigos prie viešosios geležinkelių infrastruktūros objektų poreikį ir nori užtikrinti sąžiningą teisinį šios veiklos reglamentavimą“, - aiškino T. Keršis.

Šiuo metu daugelis Lietuvos privačių geležinkelių įmonių yra gana nedidelės, joms sudėtinga tinkamai ginti savo interesus, todėl asociacija, galinti išsakyti bendrą privačių geležinkelių įmonių poziciją, rinkoje bus svarbus įrankis.

Anot T. Keršio, krovinių vežimo geležinkeliais rinka Europoje liberalizuota jau daugiau nei dešimtmetį, kaimynėse šalyse privatūs vežėjai jau sėkmingai veikia. „Nors nepalankios teisinės sąlygos trukdė stipresniems nepriklausomiems geležinkelių vežėjams atsirasti Lietuvoje, šiuo metu jos jau yra palankesnės, todėl asociacijos nariai dės visas pastangas, kad pozityvūs pokyčiai vyktų didesniu tempu“, - sakė jis.

Lietuvos privačių geležinkelių įmonių asociacijos narės šiuo metu yra trys Lietuvos bendrovės: UAB „Transachema“, UAB „Gargždų geležinkelis“ ir UAB „Mockavos terminalas“.

Valstybinės geležinkelio inspekcijos duomenimis, licencijas vežti krovinius geležinkeliais Lietuvoje turi 34 įmonės. Šios bendrovės teikia geležinkelių paslaugas, valdo bei eksploatuoja nuosavą geležinkelių infrastruktūrą, vykdo kitą su geležinkelių paslaugomis susijusią veiklą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"