TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lietuvos verslo misija vyks į Kiniją

2015 10 19 6:00
Osvaldas Čiukšys LŽ archyvo nuotrauka

Lietuvos pramonininkų konfederacija (LPK) lapkričio 21–26 dienomis rengia verslo misiją į Kiniją. Verslo ir valstybės institucijų atstovų delegacija planuoja aplankyti Pekino, Sudžou ir Šanchajaus miestus, susitikti su valstybės ir vietos valdžios institucijų pareigūnais, prekybos namų atstovais bei verslo įmonėmis.

„Matome pakankamai nuoseklų santykių su Kinija gerėjimą. Dvišaliuose susitikimuose vizito Kinijoje metu Premjeras yra pasirengęs įvardinti labai aiškius Lietuvos verslo įmonių interesus, todėl labai skatintume verslo atstovus būti aktyvius ir suformuluoti savo interesus kaip galima aiškiau,“ – teigė Andrius Kalindra, Užsienio ir Europos Sąjungos reikalų skyriaus vedėjas.

Lapkritį planuojamos verslo misijos metu susitikimuose su Kinijos valstybės ir verslo atstovais dalyvaus ir Danijos pramonės konfederacija, su kuria LPK yra pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį. Danai turi stiprias pajėgas Kinijoje, todėl tai palengvins Lietuvos verslo misijos darbotvarkės planavimo ir susitikimų organizavimo darbus.

„Lietuviai, gaminantys kokybiškus produktus, gali drąsiai pozicionuoti savo prekes ir taip rasti nišą. Kinai labai palankiai žiūri į prekes ir paslaugas iš Europos, o Lietuvoje gaminami produktai ar teikiamos paslaugos tikrai pasižymi kokybe. Todėl tereikia surasti savo nišą ir būti pasirengusiems patenkinti gerokai didesnius kiekių poreikius,“ – sakė Osvaldas Čiukšys, LPK generalinis direktorius.

Kinija turi daug potencialo ir galimybių, kurių dar neišnaudojame, todėl Lietuvos valstybinės institucijos pastaruoju metu stiprina savo pajėgas darbui su šia šalimi.

Ekspertų nuomone, Kinijoje svarbu koncentruotis į tam tikrą regioną. Užsienio reikalų ministerijos atstovai Lietuvos verslininkams siūlė apsibrėžti tikslesnę geografinę veiklos zoną, kurioje vėliau būtų galima nuosekliai ir aktyviai veikti: ten važiuoti, tiesiogiai bendrauti su potencialiais partneriais ir pasiekti konkretesnių rezultatų. Kol kas didžiausias Lietuvos institucijų įdirbis yra Pekine, Tiandzine, Šandongo provincijoje – šiose Kinijos vietose Lietuva jau yra pastebėta, todėl norint greitesnio rezultato siūloma pirmiausia orientuotis būtent ten.

Žinovai teigia, kad plėtojant eksportą į Kiniją, pagrindinis akcentas yra žinomumas. Lietuva turi didesnes galimybės atkreipti dėmesį į save kaip į kilmės šalį, ypač pristatant save kaip artimą Skandinavijos šalims. Ir toliau dirbant šia linkme, turime potencialo tapti geriau žinoma valstybe kinų tarpe.

Kinams taip pat labai svarbūs oficialių pareigūnų vizitai – jei įmonės atvyksta kartu su oficialiais asmenimis, tai garantuoja vietinių verslininkų pasitikėjimą. Premjero vizitas – dar viena galimybė Lietuvos verslui pasirodyti pačiu aukščiausiu lygiu kartu su valdžios atstovais ir taip pristatyti savo interesus.

Kaip akcentuoja ekspertai, Kinijos vartotojams labai svarbios dėmesį patraukiančios istorijos – jei sugebama įdomiai pristatyti savo produktą, jo atsiradimą ar pagaminimą, paremiant tai legenda ar gera įsimenančia istorija, tai smarkiai padidina galimybes atkreipti kinų vartotojų dėmesį.

Vienas iš kultūrinių Kinijos rinkos ypatumų – nuoseklus ir reguliarus bendravimas bei santykių palaikymas, todėl 2016 metais LPK planuoja dar 2 verslo misijas į Kiniją.

Taip pat skaitykite:

Partnerystė su Kinija. Pirmieji stiprūs daigai

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"