TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Lojalumo kortelės iš piniginių persikelia į išmaniuosius telefonus

2013 11 18 14:22
Lietuvos gyventojai pirmieji iš Baltijos šalyse pradeda naudotis programėle, kuri išmaniuose telefonuose pakeis įprastas plastikines lojalumo korteles. LŽ archyvo nuotrauka

Bendrovė „New Vision Baltija“ pristatė mobiliąją lojalumo kortelių piniginę „Lwallet“. Tai pirmoji programėlė Baltijos šalyse, kuri išmaniuose telefonuose pakeis įprastas plastikines lojalumo korteles.

Programėlę įsigijusiems vartotojams nebereikės nešiotis daugybės skirtingų prekybininkų plastikinių lojalumo kortelių, jie galės tiesiog telefone peržiūrėti pardavėjo pasiūlymus bei savo pirkinių istoriją.

Pirmieji galimybę pasinaudoti šiuo sprendimu turės vaistinių tinklo „Camelia“, specializuotų parduotuvių „Vynoteka“ bei technikos prekių parduotuvių „Avitela“ klientai.

Telefonai pakeis pinigines

„Pasaulinės tendencijos rodo, kad jau artimiausioje ateityje išmanieji telefonai taps vienu iš svarbiausių kanalų prekybininkams tiesiogiai komunikuoti su savo pirkėjais. Ši tendencija jau ryškėja ir Lietuvoje. Mūsų sukurta mobilioji piniginė „Lwallet“ jau sulaukė susidomėjimo – pirmasis sistemą diegti nusprendė vienas didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje „Camelia“, o dabar prisijungė ir kiti specializuoti prekybininkai. Planuojame, kad per 2014-uosius prie „Lwallet” prisijungusius įvairaus profilio prekybininkus skaičiuosime dešimtimis“, – sakė UAB „New Vision Baltija“ generalinis direktorius Evaldas Budvilaitis.

Pasak jo, mobilioji piniginė „Lwallet“ naudinga ir vartotojams, tiek prekybininkams. „Pirkėjui nebereikia nešiotis daugybės plastikinių kortelių, jis visada žino apie dominančias prekybininkų akcijas ir jam skirtus pasiūlymus. Be to, viena lojalumo kortele galima dalintis su kitais šeimos nariais, o nuolaidų pasiūlymus – per persiųsti draugams. Dar viena patogi ir unikali funkcija „Lwallet“ programėlės naudotojui – galimybė bet kuriuo metu sužinoti savo pirkinių istoriją konkrečiame prekybos tinkle“, – privalumus vardino E.Budvilaitis.

Prekybininkams „Lwallet“ suteikia galimybę efektyviau ir tikslingiau bendrauti su pirkėjais, optimizuoti rinkodaros kaštus, sumažinti išlaidas, skirtas plastikinėms lojalumo kortelėms platinti ir administruoti.

Milijonai lojalumo kortelių

„Camelia“ vaistinių tinklo generalinės direktorės Aušros Budrikienės teigimu, sprendimas pasiūlyti klientams galimybę naudotis lojalumo kortele išmaniajame telefone priimtas atsižvelgiant į klientų poreikius.

„Mūsų tinklo lojalumo kortelėmis šiuo metu naudojasi beveik milijonas Lietuvos gyventojų. Dalis jų yra aktyvūs modernių technologijų naudotojai, kurie nuo šiol „Camelia“ pasiūlymais ir nuolaidomis galės naudotis pasitelkdami išmaniuosius telefonus. „Lwallet“ programėlė šiems klientams leis ir daugiau sutaupyti, nes lojalumo kortelė visada bus kartu“, – sakė A.Budrikienė.

„Mūsų pirkėjai – tai kokybiškais produktais bei įvairiomis naujovėmis besidomintys žmonės. Todėl esame tarp pirmųjų, nusprendusių savo pirkėjams pasiūlyti galimybę naudotis mūsų tinklo lojalumo kortele išmaniajame telefone“, – sakė UAB „Gelsva“, valdančios „Solo Vynoteka“ parduotuvių tinklą, komercijos vadovas Giedrius Valys.

Tuo tarpu „Avitela“ rinkodaros vadovė Eglė Sarafinaitė pabrėžė, jog prie „Lwallet“ programos „Avitela“ prisijungė siekdama komunikuoti su savo pirkėjais jiems patogiu būdu.

Mobilioji programėlė „LWallet“ pritaikyta išmaniesiems telefonams su „iOS“ ir „Android“ operacinėmis sistemomis. Atsisiųsti nemokamą programėlę galima iš „AppStore“, „GooglePlay“ arba tiesiog nuskenavus specialų QR kodą parduotuvėje, prisijungusioje prie „Lwallet“ paslaugos.

Prie „Lwallet“ prisijungusio prekybininko pirkėjai gali į savo išmanųjį telefoną įsikelti savo jau turimą lojalumo kortelę arba tapti naujais lojalumo programos dalyviais.

Šiais metais veiklos 20-metį mininti „New Vision Baltija“ yra lietuviško kapitalo prekybos verslo technologijų bendrovė. Įmonė teikia verslo valdymo sprendimus bei sistemų integravimo ir priežiūros paslaugas prekybininkams Baltijos šalių regione ir aktyviai plečia veiklą kitose užsienio rinkose.

„New Vision Baltija“ įdiegtus sprendimus kasdienėje veikloje naudoja tokios žinomos prekybos bendrovės kaip „Apranga“, „Čili“, „Baltika“, „Iki“, „Kristiana“, „Lėvuo“, „Maxima“, „Rimi Baltic“, „Sportland LT“ „Vilandra“, „Vynoteka“ ir daugelis kitų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"