TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

LŽ patarimai. Prekybininkai nusitaikė į vaikus

2013 08 29 6:00
greenloons.com nuotrauka

Vienus prekybos centre valdo protas, kitus – emocijos. Šioms lengviausiai pasiduoda vaikai.

Artėjant rugsėjo 1-ajai, kai kurie prekybininkai siekia kuo daugiau išlošti būtent iš iracionalaus vaikų ir jų tėvelių elgesio. Rinkodaros taikiklis nukreipiamas į mažuosius, o parduotuvėse vis dažniau išgirstame: "Maaaamaa, prašauuuuuu."

Už mokyklą svarbiau „Puponautai“

Dėl ko parduotuvėse vaikai dažniausiai tampo tėvelių rankoves? Prekybos centrų lentynos šiandien lūžta nuo mokyklinių prekių. Ir čia prekybos centrai siekia parduoti ne tik kokybę ar žemą kainą, bet ir įvaizdį. Pavyzdžiui, "Norfa" kurį laiką aktyviai reklamavo akcijas kanceliarinėms prekėms su „Avatar“, „Star Wars“ bei kitų filmų vaizdais.

„Tokie triukai – anokia naujiena. O efektyvumas jų ribotas, nes kasmet tėvai išmoksta vis racionaliau planuoti pasirengimo mokyklai biudžetą. Todėl spėju, kad daugiau šių prekių „Norfa“ pardavė dėl nuolaidos, o ne dėl Darto Veiderio“, - teigė akcijų paieškos ir kainų lyginimo sistemos PriceOn.lt vadovas Tomas Gudžiauskas.

Anot jo, vaikų psichologija šiandien daugiausia naudojasi „Maxima“, vykdanti intensyvią kampaniją „Puponautai atvyko žaisti“. Gausybe reklamos priemonių vaikai skatinami kolekcionuoti puponautų figūrėles, kurios gaunamos perkant maisto prekes. Šią savaitę vieną puponautą pirkėjas gaus įsigijęs, pavyzdžiui, plaukų dažų „Palette“ arba tris šokolado "Pergalė" plyteles. „Ir visai nesvarbu, kad šokolado jums nereikia arba pakaktų vienos plytelės. Dėl įsiaudrinusios atžalos paimsite visas tris. Tai yra klasikinis metodas, kuriuo pirkėjų elgesiui valdyti prekeiviai panaudoja vaikus“,- teigė PriceOn.lt atstovas. Anot jo, rinkodaros požiūriu puponautų kampanija yra beveik tobula. Iš psichologijos mokslo žinoma, kad 8-12 metų vaikai labai mėgsta kolekcionuoti, o jaunesni labiausiai mėgsta žaislus, kurie leidžia vaizduotėje jiems pavirsti kuo nors kitu. Daugybę įvairių būdo savybių įkūnijančios skirtingos puponautų figūrėlės patenkina abu poreikius.

T.Gudžiausko nuomone, veiksmingai įsukta akcija leido „Maximai“ trumpam laikotarpiui prisivilioti dalį kitiems prekybos tinklams lojalių pirkėjų. Kita vertus, ši akcija džiugina žaislų parduotuves, kurios, anot specialisto, šiuo metu fiksuoja išaugusį savų žaislų-pupų pardavimą.

Akcijos racionaliesiems

Prekybos centrai nepamiršo ir racionalių tėvelių - šią savaitę jiems siūlo tikrai gerų akcijų vaikiškoms prekėms. Kaip rodo PriceOn.lt akcijų paieškos sistema, iki pirmadienio „Rimi“ kortelės turėtojai visas kanceliarines prekes pirks su 40 proc. nuolaida. Tokia pati akcija čia taikoma „Lego“ bei kitais prekių ženklais pažymėtiems žaislams. Prekybos centre „Iki“ su 40 proc. nuolaida iki antradienio galima įsigyti vaikiškų kuprinių. O „Maxima“ mokykliniam apsipirkimui kviečia savaitgalį, kai čia taip pat bus taikoma 40 proc. nuolaida kanceliarinėms prekėms ir kuprinėms.

„Magišką skaičių 40 pagimdė apogėjų pasiekusi mokyklinės prekybos konkurencija, kuri turėtų džiuginti racionalųjį tėvelių segmentą, - akcijų srautą reziumuoja PriceOn.lt vadovas: - Tačiau išlikime budrūs - visuomet atsiranda gudruolių, kurie mėgina pasinaudoti patikliais tėveliais ir brangias mokyklines prekes aplipdo dirbtinių akcijų lipdukais.“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"