TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Mobilieji operatoriai susiginčijo dėl klientų

2014 02 04 6:00
D.Strombergas: „Mes nedalyvausime kitų operatorių reklamų karuose.“ Oresto Gurevičiaus (LŽ) nuotrauka

Telekomunikacijų bendrovės nesutaria, kuri daugiausia laimi dėl numerio perkėlimo paslaugos. Centrinės numerių perkėlimo bazės „Mano numeris“ duomenimis, kelis mėnesius iš eilės daugiausia klientų iš kitų bendrovių prisivilioja “Bitė Lietuva“, o daugiausia jų praranda „Omnitel“. Tačiau „Tele2“ įsitikinusi, jog lyderė yra ji.

Pastaruoju metu telekomunikacijų bendrovės stojo į nuožmų kainų karą, bendrovių reklama tapo agresyvesnė. Viliodamos klientus „Bitė“ ir „Tele2“ itin sumažino teikiamų paslaugų kainas, o „Omnitel“ teigia nedalyvausianti kainų ir reklamų karuose.

Migracija tarp šeimos įmonių

„Sausio mėnesį beveik 800 klientų į „Bitę“ perėjo iš bendrovės „Eurocom“, kurią valdo ta pati „Bitė Lietuva“. Lyg iš kairės kišenės įsidėtum pinigus į dešinę ir manytum, kad praturtėjai. Kiaurą dieną gali taip dėlioti ir „uždirbti“ krūvą pinigų, - šypsodamasis sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. - Jeigu į bendrą „Bitės“ statistiką įtrauktume šiuos vartotojus, sausio mėnesio lyderė pagal numerio perkėlimo paslaugą būtų „Tele2“.

Kaip LŽ informavo Registrų centro atstovas spaudai Aidas Petrošius, bendrovės „Eurocom“ 100 proc. akcijų nuo 2011 metų valdo „Bitė Lietuva“. Sausio mėnesį į „Bitę“ perėjo 782 „Eurocom“ klientų. Į „Bitę“ perėjo ir 36 klientai iš bendrovės „Eurocom plius“. Ją valdanti UAB „Maxima LT“ prieš kelerius metus įmonę „Eurocom“ pardavė bendrovei „Bitė Lietuva“.

Centrinės numerių perkėlimo bazės „Mano numeris“ duomenimis, per šių metų sausio mėnesį dėl numerio perkėlimo „Bitė Lietuva“ klientų skaičius išaugo 2198, „Tele2“ - 1525, o „Omnitel“ – sumažėjo 3157 klientais.

Rūta Latinytė, „Bitė Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene, pripažino, kad iš „Eurocom“ į „Bitę“ sausio mėnesį savo numerį perkėlė 782 klientai, tačiau teigė, jog tai nekeičia esmės. „Ir neskaičiuodami klientų migracijos tarp bendrovės įmonių mes per sausio mėnesį sulaukėme daugiausia klientų“, - teigė ji.

„Bitė“ skaičiuoja, kad, „išėmus“ iš statistikos minėtus klientus, šioje bendrovėje sausio mėnesį dėl numerio perkėlimo paslaugos padaugėjo 1591 klientu, o tai 66 klientais daugiau nei „Tele2“.

Konkurencija aštrėja, kainos mažėja

Kainoms pasiekus istoriškai žemiausią lygį, telekomunikacijų bendrovės ieško įvairiausių būdų klientams prisivilioti. Šiuo metu visi trys operatoriai siūlo planus, pagal kuriuos už nustatytą mėnesinį mokestį neribojamas pokalbių ir SMS žinučių skaičius, o skirtingu tarifu apmokestinamas tik internetu perduodamų duomenų kiekis.

A.Baranauskas mano, kad aštri kova tarp konkurenčių vyko visą laiką, esą tik reklama pastaruoju metu tapo agresyvesnė. „Tačiau vartotojai laimi. Tinklo aprėptį , ryšio kokybę ir duomenų perdavimo greitį dėl konkurencijos priverstos plėtoti visos bendrovės. Kainos taip pat mažėja, jos geriausios visoje Europos Sąjungoje“, - teigė A.Baranauskas.

Vis dėlto kainos, pasak „Tele2“ atstovo, dar nėra pasiekusios galimybių ribos. „Daug metų girdime, kad ribos pasiektos. Ir visą laiką pasitvirtina, kad taip nėra. Visą laiką, kai tik pradedama šnekėti, kad ribos pasiektos, „Tele2“ pasiūlo dar geresnę kainą, ir dėl to laimi visų operatorių vartotojai“, - pažymėjo A.Baranauskas.

Tuo metu „Bitė Lietuva“ mano, kad paslaugų kainos nebėra lemiamas pasirinkimo kriterijus, nes jos tapo vienodos visų operatorių. “Bendrovėms svarbiau galvoti apie tai, ką už panašią kainą gali pasiūlyti. „Bitė“ ne vienus metus investavo į klientų aptarnavimą, paslaugų kokybę ir rūpinimąsi klientais, ir džiaugiamės, kad klientai tai įvertino“, - aiškino R.Latinytė.

Reklamų karuose nedalyvaus

Praėjusių metų rugsėjo mėnesį viešai prisistatęs naujasis „Omnitel“ prezidentas Danas Strombergas teigė atvykęs inicijuoti pokyčių anksčiau klaidų dariusioje ir lyderio pozicijas praradusioje bendrovėje. D.Strombergas tvirtino, kad tik laiko klausimas, kada „Omnitel“ susigrąžins lyderio pozicijas, tačiau pripažino, kad didelių kainodaros pokyčių neplanuoja.

Dėl prarandamų klientų „Omintel“ ir dabar nesirengia kilti į kainų kovą ir ramiai vertina, kad laisvoje rinkoje klientai migruoja tarp operatorių ieškodami to, kuris geriausiai atitiktų jų poreikius. „ Yra klientų, kurie mus palieka, bet taip pat tūkstančiai klientų ateina arba grįžta dėl pridėtinės vertės, kurią jiems suteikiame“, - LŽ sakė D.Strombergas.

Jo teigimu, bendrovės strategijoje nėra tikslo „pirkti“ klientus ir per trumpą laikotarpį pritraukti kuo daugiau klientų. „Mūsų kainodara bei pasiūlymai buvo ir toliau bus grindžiami klientų lūkesčiais, tačiau nedalyvausime kitų operatorių reklamų karuose. Dirbame savo klientams, kurie naudojasi „Omnitel“ paslaugomis ir vertina mūsų tinklo, paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę“, - tikino D.Strombergas.

Jis pabrėžė, kad bendrovė yra Lietuvos rinkos lyderė pagal tinklo aprėptį ir mobiliojo interneto vartojimą, o tai glaudžiai susiję su artimiausia telekomunikacijų industrijos ateitimi. „Tikiu, kad tai leis mums tapti lyderiais kitose svarbiausiose srityse, tokiose kaip rinkos dalis“, - sakė D.Strombergas.

Praėjusiais metais „Omnitel“ nutarė nebesuteikti galimybės su ta pačia kortele grįžti į „Omnitel“ paslaugų tinklą pasibaigus kortelės galiojimo laikui ir taip per ketvirtąjį 2013 metų ketvirtį išjungė 256 tūkst. išankstinio mokėjimo SIM kortelių. Tokiu būdu bendrovė „prarado“ anksčiau deklaruotus ketvirtadalį milijono klientų. „Omnitel“ kvietė ir kitus rinkos dalyvius peržiūrėti savo klientų bazes ir siekti skaidrumo.

Skaičiai

Išankstiniais duomenimis, „Tele2“ praėjusių metų pabaigoje turėjo 1,86 mln., „Omnitel“ - 1,63 mln., „Bitė Lietuva“ – 1,23 mln. aktyvių SIM kortelių.

Šaltinis: Įmonių duomenys

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"