TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Mobiliojo ryšio abonentų viliotinis

2013 05 06 5:45
A.Baranauskas: "Kiekvieną savo klientą laikome lojaliu nuo tos akimirkos, kai jis pasirašo sutartį." Ritos Stankevičiūtės ir LŽ archyvo nuotraukos

Ryšio kainoms rinkoje beveik susilyginus telekomunikacijų bendrovės ieško būdų, kaip išlaikyti senus ir prisivilioti naujų klientų.

Dvi didžiausios Lietuvos telekomunikacijų bendrovės vadovaujasi skirtingomis klientų "jaukinimo" strategijomis. "Omnitel" dabar daugiausia dėmesio skiria lojaliems klientams išsaugoti bei kuria specialias lojalumo programas. Konkurentei ant kulnų lipanti "Tele2" lojaliais vadina visus esamus ir naujus klientus.

Itin pigią kainodarą siūlanti "Tele 2" daugiausia laimėjo iš septynerius metus šalyje taikomos numerio perkėlimo paslaugos. "Bitė Lietuva" teigia dėl to klientų beveik nepraradusi. Nuo 2006 metų Lietuvoje mobiliojo telefono ryšio numerio perkėlimo paslauga jau pasinaudojo daugiau kaip 810,3 tūkst. abonentų. Mažiau nei 3 mln. gyventojų turinčioje Lietuvoje iš viso registruota daugiau kaip 5 mln. aktyvių mobiliojo ryšio abonentų.

D.Maikštėnas: "Omnitel" vis daugiau dėmesio skiria būtent esamiems, o ne naujiems klientams"

Daugiausia dėmesio esamiems klientams

Telekomunikacijų bendrovė "Omnitel" skelbia, kad 55 proc. visų abonentų šio operatoriaus paslaugomis naudojasi ilgiau kaip penkerius metus. Daugiausia ilgamečių klientų sutartis su "Omnitel" pasirašė prieš gerą dešimtmetį - 2000-2002 metais. Tokie, ilgiau kaip 10 metų "Omnitel" ištikimi auksiniai klientai sudaro ketvirtadalį visų bendrovės privačių abonentų.

"Omnitel" viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas mano, kad prieš keletą metų buvusi gana aktyvi klientų migracija naudojantis numerio perkėlimo paslauga vis labiau silpsta. Pirmiausia tai esą lemia iš esmės susilyginusi visų operatorių kainodara. "Šiuo metu klientų lojalumą pirmiausia lemia santykis su mobiliojo ryšio operatoriumi", - teigė jis.

D.Maikštėno teigimu, "Omnitel", teikdama pasiūlymus, vis daugiau dėmesio skiria būtent esamiems, o ne naujiems klientams. Pasak jo, ilgamečiai "Omnitel" abonentai išskiria bendrovės klientų aptarnavimo ir tinklo kokybę, kainodaros skaidrumą ir aiškumą. "Pasiūlėme naujus supaprastintus ir skaidrius mokėjimo planus, juose telekomunikacijų paslaugų mokesčiai atskirti nuo telefonų mokesčių", - tvirtino jis.

Lojaliems klientams skirta "Omnitel" programa "Omni ID" suteikia specialius partnerių, kurių yra daugiau kaip 1600, pasiūlymus, dovanas, nuolaidas. Auksiniai ir sidabriniai "Omnitel" klientai gauna didesnę nuolaidą įsigydami mobiliuosius telefonus bei papildomų pokalbių minučių dovanų. "Esame atlikę tyrimą, kuris parodė, kad mūsų klientai, naudodamiesi "Omni ID" kortelės teikiamomis nuolaidomis, per mėnesį vidutiniškai sutaupo tiek, kiek išleidžia mobiliosioms paslaugoms", - teigė D.Maikštėnas.

Lojaliais vadina visus klientus

Andrius Baranauskas, "Tele2" korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, teigia, kad nuo 2006 metų, kai gyventojai gali naudotis numerio perkėlimo paslauga, "Tele2" buvo vienintelis operatorius, kurio vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo per visą šį laikotarpį didėjo. Anot jo, nuo 2006 metų birželio iki 2013 metų kovo mėnesio iš "Tele2" išėjo 126,8 tūkst., o atėjo 311,3 tūkst. klientų, taigi klientų skaičius išaugo 184,5 tūkst. vartotojų. Kas mėnesį iš "Tele2" išeina vidutiniškai 1,5 tūkst., ateina - 3,8 tūkst. klientų.

Priešingai nei "Omnitel" atstovas, A.Baranauskas tikina pastebįs akivaizdų klientų migracijos tarp operatorių augimą. "Vartotojai puikiai supranta, kad gali gauti geresnį pasiūlymą, todėl vis noriau išbando skirtingus operatorius. Ir teisingai daro - tik įvertinę įvairius variantus klientai gali būti tikri, kad išsirinko geriausią. Maža to, operatorių konkurencija lemia ir nuolat mažėjančias ryšio kainas. Iš to laimi vartotojai", - svarstė jis.

Bendrovės atliktais tyrimais, perėję į "Tele2", abonentai moka iki 40 proc. mažiau nei ankstesniam operatoriui. "Siūlome didžiausią mobiliųjų telefonų pasirinkimą, didžiausią GSM ryšio ir itin didelę 3G ryšio teritoriją; žinoma, ir patrauklias kainas. Vartotojams to pakanka - jie gauna tos pačios arba aukštesnės kokybės paslaugas ir dar sutaupo", - bendrovės pranašumus vardijo A.Baranauskas.

Anot jo, "Tele2" nevykdo kokios nors specialios lojalių klientų programos ir neskaičiuoja, kiek klientų bendrovės paslaugomis naudosis 5 ar 10 metų. "Kiekvieną savo klientą laikome lojaliu nuo tos akimirkos, kai jis pasirašo sutartį. Kai klientas sutartį atnaujina, jis vėl gauna tas pačias sąlygas, kaip ir bet kuris kitas. Tokiu būdu klientų lojalumą pelnome siūlydami geriausius pasiūlymus", - aiškino pašnekovas.

Klientų beveik neprarado

Telekomunikacijų bendrovė "Bitė Lietuva" skelbiasi turinti beveik 1 mln. vartotojų. "Klientų emigravimo skaičius per šešerius metus buvo plius minus tūkstantis vartotojų, kitaip sakant, - 0,1 proc.", - teigė "Bitė Lietuva" generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

***

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"